Er bare så ked af det i dag 
Jeg burde være verdens lykkeligste kvinde, og det er jeg også på de gode dage...
Jeg ved slet ikke hvad der er galt, jeg har verdens dejligste kæreste, verdens dejligste datter på 4 uger, og verdens dejligste grand danois på 11 måneder.
De sidste par dage har kæresten og jeg bare slet ikke snakket sammen, efter at vi forleden diskuterede det dér med om manden forstår at det ikke bare er lutter lagkage at gå hjemme på barsel med en nyfødt... Han siger at han forstår mig, men kan stadig mærke at han bliver skuffet hvis ikke jeg har nået andet end at tage mig af vores datter.
Igår kørte vi i bil sammen i 2 timer uden at mægle et ord til hinanden, og da vi kom hjem havde vi begge hovedpine, og vi havde en datter som var sulten. Desuden havde vores hund været alene i mange timer! Min kæreste lagde sig, mens jeg så gav vores datter mad (bryst), jeg skiftede hende, lukkede hunden ud og gav datteren mere mad. Gav også hunden mad, og fik selv lidt at spise. Satte mig i sofaen med vores datter, som sov on and off i løbet af aftenen, og jeg faldt selv i søvn flere gange (havde været vågen fra kl 3.45 pga amning og så ude hele dagen, så havde ikke fået hvilet mig). Gik i seng kl tolv, da vores datter var faldet i en god dyb søvn. Der vækkede jeg kæresten og sagde at jeg synes at han skulle sætte sit vækkeur, så han ikke sov over sig.
Jeg var bare så gal igår, synes ikke at han kan være det bekendt at opføre sig sådan. Synes fandeme (undskyld) ikke at han lever op til sit ansvar, hverken overfor sin datter, sin hund eller mig for den sags skyld... Han holdt ikke sin datter én eneste gang igår, snakkede ikke til hende, tror dårligt at han så på hende...
Er det bare mig der er helt gal på den, at jeg synes at det er for dårligt? Er bare så ked af det i dag, og ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Har sagt til ham at vi bliver nødt til at snakke om det i aften, for jeg kan ikke leve sådan her. Jeg er flyttet langt væk fra familie og venner for at være sammen med ham, så har ikke lige nogle at trække på som kan hjælpe mig, eksempelvis med at gå en tur med hunden, eller barnevognen, så jeg kan få lidt frirum...
Sorry at det blev lidt langt, nu har jeg en datter som kalder på sin mor