Et jordskælv i natten, arrrrg!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

JCS

Goddaw piger! Endnu en søvnløs nat, fordi min kæreste han ryster simpelthen som et jordskælv når han sover. Eller rettere sagt spjætter!

Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? Jeg mener ikke de her spjæt man kan lave lige inden man falder i søvn, men hele vejen igennem søvnen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Ryberg

Tror du ikke han drømmer?

Min mand kan også have perioder hvor han spjætter og ryster når han sover.. og det giver et par urolige nætter.... det er som regel når han har meget han spekulerer på.....

Har din kæreste meget han går og tænker på?

Anmeld

18. november 2010

RiUL

JCS skriver:

Goddaw piger! Endnu en søvnløs nat, fordi min kæreste han ryster simpelthen som et jordskælv når han sover. Eller rettere sagt spjætter!

Er der nogen der ved hvad det kan skyldes? Jeg mener ikke de her spjæt man kan lave lige inden man falder i søvn, men hele vejen igennem søvnen...

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/264958anmark--Hvorfor-spjaetter-man-med-benene--inden-man-falder-i-soevn

Fandt lige det her, det står noget om det, sidst i teksten  

Anmeld

30. november 2010

anna-jonas

Hov, faldt lige over dette indlæg.

Synes det lyder voldsomt, med så meget rysten, eller sitren. Synes umiddelbart at han skulle gå til læge og blive undersøgt for epilepsi. Har en kollega, der kun har anfald om natten...................og de ytrer sig som en ret voldsom sitren.

Mette

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

JCS skriver:

Velkommen i klubben.
Det har jeg nu levet med i snart 12 år. Min mand gør det samme, og jeg har lært at leve med det.
Han har efterhånden lært at sove på den side der vender væk fra mig, og så gør han det ikke så meget. Min erfaring er, at det bliver værre hvis han ligger på ryggen, så det må arbejdes ind i underbevidstheden hos ham.
Jeg ved ikke hvorfor nogle mennesker gør det.
Min morbror og tante havde det samme problem, og de løste det ved at have en halvandenmandsseng og en enkeltseng i deres soveværelse, sådan at de nætter, hvor det var særligt slemt, rykkede min tante over i den.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.