Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er i 15. uge og har lige gået en mega lang tur med hunden ca 1½ time og jeg er lige kommet hjem, og efter jeg er kommet hjem har jeg fået sådan en pressende fornemmelse i underlivet / tissekonen.. det svier lidt og det gør lidt ondt..
Er der andre der har prøvet det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg af og til...tror bare det er fordi alting giver sig og fylder lidt mere end det plejer - og tyngdeloven gør jo sit når du så går Ikke at du skal lade være med det altså ! Men jeg kan tydeligt mærke forskel på start graviditet og så til nu - kan max være gående/stående en time, så skal jeg tisse.. kan sagtens sidde stille i lang tid uden at skulle tisse..
Nina Sophia skriver: jeg er i 15. uge og har lige gået en mega lang tur med hunden ca 1½ time og jeg er lige kommet hjem, og efter jeg er kommet hjem har jeg fået sådan en pressende fornemmelse i underlivet / tissekonen.. det svier lidt og det gør lidt ondt.. Er der andre der har prøvet det?
Hejsa
Jeg tror, det er kulden der gør det. Sæt dig under et tæppe og få godt med varme, så tror jeg det går væk. Jeg har det også nogen gange, og det går væk, når det får lidt god varme
AnneBJ skriver: Det har jeg af og til...tror bare det er fordi alting giver sig og fylder lidt mere end det plejer - og tyngdeloven gør jo sit når du så går Ikke at du skal lade være med det altså ! Men jeg kan tydeligt mærke forskel på start graviditet og så til nu - kan max være gående/stående en time, så skal jeg tisse.. kan sagtens sidde stille i lang tid uden at skulle tisse..
Ja sidde stille og så snart man så stille sig op så skal man BARE TISSE.. Men det er så ikke ensbetydende med at det er en stor "tår"
Alt bliver presset alt for hurtigt
maria_wt skriver: Ja sidde stille og så snart man så stille sig op så skal man BARE TISSE.. Men det er så ikke ensbetydende med at det er en stor "tår" Alt bliver presset alt for hurtigt
Præcis!
Jeg ved ikke, hvad det kan være, men kan ikke finde din anden tråd, hvor du havde et ildebefindende.
Er rigtig glad for at se, at du stadig er ok. Fandt de ud af, hvad det var, og er du blevet helt frisk igen?
JustMe skriver: Jeg ved ikke, hvad det kan være, men kan ikke finde din anden tråd, hvor du havde et ildebefindende. Er rigtig glad for at se, at du stadig er ok. Fandt de ud af, hvad det var, og er du blevet helt frisk igen?
jeg besvimede herhjemme da skulle hen efter min mobil.. ringede 112 og de kom og de sagde det var godt jeg ringede..
Lægernes mulige forklaring er at jeg kan ha overanstregt mig og så falder gravides blodtryk. (det samme skete i min tidligere graviditet for 2 år siden, faktisk sådan de fandt ud af jeg var gravid for havde ingen gener)
finder lige tråden til dig
https://www.baby.dk/debat/74126pi1/graviditet/doesig-foeler-mig-farvaernede-alene-hejmme--112.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128