Imod børnemishandling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Hasselnødden

Et barn sagde til sin mor : Mor jeg har malet på dine lagener med
læbestift.... Rasende slog hun sit barn hensynsløst! Bagefter fortrød hun hvad hun havde gjort og bad sit barn om at "åbne øjnene", men da var det for sent....hans lille slog ikke længere. I soveværelset på lagnerne stod der skrevet " MOR JEG ELSKER DIG "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Faith

Åh Gud dog! Hvor har du det fra?

Anmeld

18. november 2010

Mi

Ahh får helt ondt i maven

Tænkte lige på det den anden dag, hvor frygteligt der er at man selv idag kan finde unge mennesker som siger at børn ikke tager skade af at få en lussing eller to

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. november 2010

betjenten

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

læbestift.... Rasende slog hun sit barn hensynsløst! Bagefter fortrød hun hvad hun havde gjort og bad sit barn om at "åbne øjnene", men da var det for sent....hans lille slog ikke længere. I soveværelset på lagnerne stod der skrevet " MOR JEG ELSKER DIG "

Puha fik sgu helt tårer i øjnene....

Anmeld

18. november 2010

Becks

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Jeg læste den på norsk imorges, min fætter fra Norge har den på sin facebook status 

Anmeld

18. november 2010

B&J

puhh det ramte godt nok dybt i hjertet

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

smillaluna skriver:

Åh Gud dog! Hvor har du det fra?

Den florerer på facebook som statusopdatering hvis man er imod børnemishandling og er simpelthen bare så ubarmhjertig sigende sand! Græder hver gang jeg læser den.

Ja, jeg syntes det er ufatteligt skræmmende at den tilgang til børneopdragelse er stadigt eksisterende.

Ikke mindst fordomme, en fra min studiegruppe sagde til mig efter at jeg havde udtrykt min fornøjelse ved den mulige situation, hvor min søn kommer valsende ind igennem stuen iklædt min kjole og sko og har klædt sig ud som fin dame om nogen år, at ej det kunne jeg da ikke mene for jeg vil da ikke ville gøre ham til bøsse - anno 2010 og hun er yngre end jeg. Amen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.