Hjerteformet kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.243 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. november 2010

sismofutten

Har I bare købt en hjerteform?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Lone Jakobsen

jeg skar min ud, men er sikker på at den blivere pænere i en form

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2010

sismofutten

nutche skriver:

jeg skar min ud, men er sikker på at den blivere pænere i en form

Det er faktisk blevet rigtig pænt med at du har skåret den ud :-)

Anmeld

22. november 2010

Lone Jakobsen

sismofutten skriver:

Det er faktisk blevet rigtig pænt med at du har skåret den ud :-)

tak skal du ha det var første gang jeg prøvede det, og har faktisk ikke haft gang i kagerne siden

men klart at det vil blive pænere i en fin form

Anmeld

22. november 2010

sismofutten

nutche skriver:

tak skal du ha det var første gang jeg prøvede det, og har faktisk ikke haft gang i kagerne siden

men klart at det vil blive pænere i en fin form

Hvorfor har du ikke haft gang i det siden hen?

Min mand, hans søn på 7 og jeg sekv skal i gang med vores første i weekenden - er vildt spændt :-) (Her hjemme er det min mand der står i køkkenet, men vi elsker alle at være en del af det - og jeg har de sidste par uger vidst dem en masse af kagerne her inde fra, og endelig fået dem overtalt til at vi skal i gang)

Så lige nu er jeg ved at få alt den vide og inspiration jeg kan få, inden jeg skal til at planlægge og købe ind til weekendens kreationer, hvor svigerfamilien har lovet at være forsøgs-dyr (de er rigtige slik-ører :-))

Anmeld

22. november 2010

Lone Jakobsen

sismofutten skriver:

Hvorfor har du ikke haft gang i det siden hen?

Min mand, hans søn på 7 og jeg sekv skal i gang med vores første i weekenden - er vildt spændt :-) (Her hjemme er det min mand der står i køkkenet, men vi elsker alle at være en del af det - og jeg har de sidste par uger vidst dem en masse af kagerne her inde fra, og endelig fået dem overtalt til at vi skal i gang)

Så lige nu er jeg ved at få alt den vide og inspiration jeg kan få, inden jeg skal til at planlægge og købe ind til weekendens kreationer, hvor svigerfamilien har lovet at være forsøgs-dyr (de er rigtige slik-ører :-))

tjaa... ved det egentligt ikke. den sidste jeg lavede var til min søns fødselsdag i juli. men har da tænkt på om jeg skal lave endnu en her til jul, hvor vi har et hold fødselsdage igen.

vi er 7 når vi er samlet, men holder kun 3 fødselsdage om året (så er det nemmere for gæsterne)

men ville nu gerne lave en rigtig lækker en til min egen fødselsdag, det kan bare blive dyrt.

Anmeld

22. november 2010

Manakauapo

Altså jeg har en hjerteform (eller to - har også en i silikone).

Silikoneformen er købt til 10 kr i Netto, og den anden mener jeg er fra Rema 1000 eller Lidl

Anmeld

22. november 2010

sismofutten

nutche skriver:

tjaa... ved det egentligt ikke. den sidste jeg lavede var til min søns fødselsdag i juli. men har da tænkt på om jeg skal lave endnu en her til jul, hvor vi har et hold fødselsdage igen.

vi er 7 når vi er samlet, men holder kun 3 fødselsdage om året (så er det nemmere for gæsterne)

men ville nu gerne lave en rigtig lækker en til min egen fødselsdag, det kan bare blive dyrt.

Nåå, troede at du måske helt havde mistet håbet, men det har du ikke :-)

Jamen, så glæder jeg mig til at se flere kager fra dig :-)

Anmeld

22. november 2010

sismofutten

Kageteenageren skriver:

Altså jeg har en hjerteform (eller to - har også en i silikone).

Silikoneformen er købt til 10 kr i Netto, og den anden mener jeg er fra Rema 1000 eller Lidl

Ok - det var dejlig billigt :-)

Hvilken en er så bedst? :-)

Anmeld

22. november 2010

Dot D

De to hjerter jeg har lavet, er skåret ud i fri hånd, men har tænkt på at købe en hjerteform og HVIS jeg køber, bliver det nok silikone

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.