Så fik jeg svar på urinprøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Carina1977

jeg fik jo en hjemmesygeplejerske til at aflvere en urinprøve hos min læge igår, og de dyrkede den så indtil idag. Som frygtet viste prøven at jeg altså har fået blærebetændelse. Måske skal jeg være lidt glad for at det var det, for så kan jeg jo få noget der kan stoppe mine smerter.

Men jeg er lidt nervøs for om jeg nu skal til at have gentagne blærebetændelser ligesom for 3 år siden. der brugte jeg også kateder, og jeg nåede kun lige at få det godt efter en blærebetændelse, før der dukkede en ny op. Jeg levede i et smertehelvede og de 3 måneder var forfærdelige. Jeg håber virkelig at jeg er så heldig at det ikke sker igen.

Jeg vil til at begynde at tage tranebær-kapsler, måske det kan hjælpe mig til at undgå de her blærebetændelser. og så vil jeg fortsat drikke rigeligt, selvom sygeplejerskerne siger at jeg drikker lidt for meget. Men jeg ved bare at det er vigtigt at drikke meget, når man har tendens til at få blærebetændelse eller har en.

Øv hvor er det bare træls det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

mortilflere

Godt i fandt ud af det

Jeg ringer lige til min mor for der er kun en slags kapsler der er dokumateret  virkning , men jeg kan ikke huske hvilken

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

mortilflere skriver:

Godt i fandt ud af det

Jeg ringer lige til min mor for der er kun en slags kapsler der er dokumateret  virkning , men jeg kan ikke huske hvilken

ok....tak fordi du gider

Anmeld

18. november 2010

mortilflere

antidosidanter  skal der være i , pt bruger hun de billige fra super brugsen de virker godt siger hun

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

mortilflere skriver:

antidosidanter  skal der være i , pt bruger hun de billige fra super brugsen de virker godt siger hun

Ok tak skal du have

Anmeld

18. november 2010

mortilflere

Det var så meget

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

Jeg fik kraftige smerter i blæren her til aften, og da jeg blev tømt var det blandet med en hel del blod. har siddet i et rent smerte-helvede de sidste 6 timer. Nu er der ved at falde lidt ro over det. Hjemmesygeplejersken kommer her kl. 00.30, og jeg er virkelig bange for at jeg så igen får kæmpe smerter. Jeg håber i hvert fald at der ikke kommer blod ud den her gang. Jeg håber jeg får sovet bare lidt i nat, og håber på at pillerne begynder at virke rimeligt hurtigt, så jeg kan få overstået den her blærebetændelse.

jeg har snakket med min kæreste her til aften, og aftalt at han ikke skal komme imorgen, da jeg ikke tror jeg allerede er smertefri der. jeg har så aftalt at han kan komme på lørdag i stedet for. der må da være en chance for, at det går bedre der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.