I går, onsdag d. 17/11 var kæresten og jeg inviteret hjem til svigerforældrene, og spise, kærestens bror og hans kæreste var også inviteret. (De kom helt fra KBH, til Vordingborg, da det lød på svigermor som om det var vigtigt.)
Da kæresten og jeg kom ved fem tiden, blev vi budt ind i varmen, og fik noget varmt at drikke... lidt efter kom kærestens bror og hans kæreste, da var rigtigt hyggeligt...
Lige indtil svigermor forsvinder ud af døren, og kommer ind med en stor lagkage... (Da kan jeg se på kæresten, og hans bror at der er noget helt galt... Vi havde alle glemt hendes fødselsdag... selv svigerfar havde glemt den... (hvordan kan 5 personer glemme den samme fødselsdag...?)
NØJ hvor følte man sig dum, og flov... Dog skal det siges at hverken jeg eller broderens kæreste vidste hvornår hun havde fødselsdag, men alligevel føler man burde vide det...
Min svigermor er simpelthen jordens sødeste, og hun af alle mennesker burde man huske, det var så forfærdeligt at se hendes reaktion på at vi alle hvade glemt det
hun sagde dog hurtigt, at det havde hun heller ikke regnet med, og at vi har jo også alle sammen så travlt, så det var helt i orden... (Nej det er ikke i orden.
)
Kæresten og hans bror havde det af h-til, hvilket vi andre også havde. Så da aftenen endelig var ovre, og vi alle skulle hjem af, hev vi lige fat i broderen og hans kæreste, og nåede frem til at vi bliver nød til at gøre noget for hende... men ingen af os kan komme på noget der kan gøre det bare en lille smule godt igen... 
Nogle gode forslag? tager imod dem med stor glæde 

Pinlige hilsner her fra.