update:har brug for alle jeres krydsede fingre i morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

puha, hvor kan en halv time dog føles som evigheder!!!!!!!!!!!!! som skrevet i går så blev vores æg i fryseren lagt til optøning i går.. og de ville ringe i dag mellem kl 8 og 8.30 hvis det er gået til.... så nu må klokken altså godt snart blive 8.30!!!!!!!!!!! sidder her med vildt dårlige nerver og ondt i maven

jeg har ryddet op i køkkenet og i stuen... hvad ellers kan jeg give mig til for at få den sidste tid til at gå??????? jeg har endda sat en lille seddel henover uret på pc'en, for ellers kigger jeg på det konstant

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Anonym trådstarter

de ringede ikke  hvor vildt!!!!! så nu skal jeg derop kl 11.15 og have lagt ægget op.. så skal det bare passes og plejes de næste 14 dage

Anmeld

18. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

de ringede ikke  hvor vildt!!!!! så nu skal jeg derop kl 11.15 og have lagt ægget op.. så skal det bare passes og plejes de næste 14 dage

Hvor godt !

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

rikkebw skriver:

Hvor godt !

ja, er os bare sindssygt glad!!  så nu må jeg tage den med ro de næste 14 dage.. og se hvad tiden bringer

Anmeld

18. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

ja, er os bare sindssygt glad!!  så nu må jeg tage den med ro de næste 14 dage.. og se hvad tiden bringer

Jeg krydser fingre for jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.