Lobbebid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.227 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Anonym trådstarter

Hej derude

Er der nogen af jer kloge kvinder der ved om det er farligt at ha/få loppebid mens man er gravid?

Jeg ved ikke om det er det jeg har fået, men har haft en hund på besøg der har lopper åbenbart, og tror de slæber hunden med igen her næste gang vi skal ses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Diana...

Nej det sker der ikke noget ved. Sjovt nok kan vi holde lopperne væk fra vores dyr normalt men når jeg gravid skal de havde lopper og der bliver jeg ædt lige så meget som dyrene og sådan har det været begge gange typisk. 

Anmeld

18. november 2010

tb

tror nu ikke de kan gøre nogen skade, udover at du måske kan komme til at klø lidt

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Nej det sker der ikke noget ved. Sjovt nok kan vi holde lopperne væk fra vores dyr normalt men når jeg gravid skal de havde lopper og der bliver jeg ædt lige så meget som dyrene og sådan har det været begge gange typisk. 

Åhr det var godt at høre (altså ikke at jeres hunde har lopper når du er gravid &nbsp, men så har jeg ikke noget at være bekymret for

Jeg er vokset op med hund, og flere i familien har hund, men det er første gang at jeg oplever at jeg kender en hund som har lopper. Så sjovt nok har jeg kunne undgå det indtil nu (hvis det da er et loppebid).

Anmeld

18. november 2010

Anonym trådstarter

Og tak for jeres hurtige svar  

Der er fisme så mange ting man ikke må og skal passe på når man er gravid, så det er ikke altid til at hitte ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.