Lidt flere kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Zafir

Aiiii det er bare det der med blomster altså!! Det kan virkelig gøre enhver kage liiiidt finere...

I GOTTA LEARN! (kan du ikke kommer over til kage-krea-dag, når vi holder det på sj?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Dot D

Zafir skriver:

Aiiii det er bare det der med blomster altså!! Det kan virkelig gøre enhver kage liiiidt finere...

I GOTTA LEARN! (kan du ikke kommer over til kage-krea-dag, når vi holder det på sj?)

Hvor er du sød....  Du kan sagtens lære det. Hvornår er det, der er krea dag på Sjælland, længe siden jeg har været heeelt derovre

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Dot D skriver:

Hvor er du sød....  Du kan sagtens lære det. Hvornår er det, der er krea dag på Sjælland, længe siden jeg har været heeelt derovre

22. januar på 'en eller anden skole' i næstved - (Lullaby, der er vært - hendes skole).

Kl. 10. Det blir sååååååååååå hyglig! - også holder vi tøjbytte samtidig

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Zafir skriver:

22. januar på 'en eller anden skole' i næstved - (Lullaby, der er vært - hendes skole).

Kl. 10. Det blir sååååååååååå hyglig! - også holder vi tøjbytte samtidig

Skriver det liiige bag øret, kunne jo være sjovt at møde jer alle

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Dot D skriver:

Skriver det liiige bag øret, kunne jo være sjovt at møde jer alle

Jaaaah...!! Det må du da bare helt sikkert gøre

Anmeld

18. november 2010

Dot D

Zafir skriver:

Jaaaah...!! Det må du da bare helt sikkert gøre

Nu har jeg også nævnt det for manden, så hvem ved, måske jeg kunne tage en tur til Sjælland

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Dot D skriver:

Nu har jeg også nævnt det for manden, så hvem ved, måske jeg kunne tage en tur til Sjælland

jubiii

Anmeld

18. november 2010

Baby_girl2011

kan godt være jeg spørgt dumt.l 

meen hvordan laver i de flotte mønster på MMF'en og på de blomster

Anmeld

18. november 2010

birgitte

altså DoT får jeg får jo musearm af at kommentere alle de virkelig fine kager du laver skal lige præcis selv lave noget med hollys kløver skægt ik!

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

Jeg vil virkelig gerne vide noget mere om det at bygge kager - hvem kan fortælle ingredienserne og hvor bliver krea. afholdt - hvadend det er udover noget med kager? Kunne være så lækkert at kreere en selv - ellers vil jeg rigtig gerne bestille en bestemt... kan jeg det og hos hvem - og hvem bygger kager til salg i midtjylland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.