Anbefal en sutsko til en baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Ryberg

Moar'en skriver:

De har dem tit på tilbud i babysam ( ihvertfald i vores) Od de kan fåes i alle farver, også med prikker  du får lige et billed

Sikke da en dejlig lille dreng!! årrrrrrhhhhh .. glemte helt at kigge på sutskoen haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Malthes mor

min mor filter nogen fantastiske uldsutter til ungerne( og også de voksne)

Farve vælger man selv. De bliver på. Og er super gode til at sove i, ha på ude at handle osv.

Anmeld

17. november 2010

Moar'en

KittyGirl skriver:

Sikke da en dejlig lille dreng!! årrrrrrhhhhh .. glemte helt at kigge på sutskoen haha...

Tark, men det er godt nok ved at være længe siden han var så lille. Hold fast hvor tiden bare flyver afsted.

Anmeld

17. november 2010

Skouboe

KittyGirl skriver:

Ja, Lasse er 6 måneder nu, og når vi er udenfor, f.eks. et smut i svømmehal, så bliver hans fødder SÅ kolde....

så jeg vil have et par gode sutsko til ham, som ikke falder så nemt af, og som holder hans fødder varme.

Hvad kan i anbefale?

De Melton de tøserne anbefaler her i tråden kan jeg kun tilslutte mig. 

Da min datter blev lidt større og skulle til at kravle, skiftede jeg til  http://fuzzies.dk/produkter/5-hjemmesko-til-drenge/288-fuzzies-comfort-black---ny-model/

Det er nemmere for dem at komme op på hænder og knæ i dem fordi der er ruskind på snuden - de står bedre fast.

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Malthes mor skriver:

min mor filter nogen fantastiske uldsutter til ungerne( og også de voksne)

Farve vælger man selv. De bliver på. Og er super gode til at sove i, ha på ude at handle osv.

billeder????

Anmeld

17. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

ønskebørn har 2 par for 100.- af meltons

Anmeld

17. november 2010

Malthes mor

Maja88 skriver:

billeder????

Åh ja dem lægger jeg på i morgen...Men jeg har kun drenge farvede herhjemme, da jeg kun har drenge. Men begge har brugt dem fra de var nyfødt og den store på 4 bruger fortsat dem i børnehaven.

Og så er der gummisål under, så de er skrid sikre.

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Malthes mor skriver:

Åh ja dem lægger jeg på i morgen...Men jeg har kun drenge farvede herhjemme, da jeg kun har drenge. Men begge har brugt dem fra de var nyfødt og den store på 4 bruger fortsat dem i børnehaven.

lyder spændene. vil bare gerne se billedet for at få en ide om hvad det præcis er.

Anmeld

17. november 2010

Mussen2

Malthes mor skriver:

hvad koster de til hhv store og små?

Anmeld

17. november 2010

Malthes mor

Mussen2 skriver:

hvad koster de til hhv store og små?

Kender ikke hendes priser præcist. Men mener det er ca. 175 kr pr par til børn.

men lad mig lige tjekke det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.