Nogen der har tid til..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2010

CamillaSoefelt

en suuuper skøn labrador på 5år? Han er kastereret, glad for alt og alle.. Elsker og ligge og blive nusset, specielt på maven... Har brug for en familie der kan give ham masser af kvalitetstid, gode lange gåture og aktivering ( sådan så han ikke kun blir fysisk træt, men også oppe i hovedet )..

Efter vi har fået Benjamin har vi ikke særlig meget tid til ham synes jeg, og har bare sååå dårlig samvittighed over det.. Han har altid været en vuf der fik masser af gåture og hygge/kramme tid.. Og nu er de jo baby der fylder..

Så er der en god familie herinde der ku tænke sig en vuf? Ku forestille mig at I evt boede i hus, evt også gerne lidt ude på landet..?

Han hedder Buddy, er 5år, kastereret, glad for børn OG alle andre, super kæle og legesyg... Øhm bøm hvad mere? Spørg hvis der er nogen spørgsmål?

Tjek billede af ham inde under billeder og under familie albummet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

CamillaSoefelt

17. november 2010

Lady Marion <3

Årh han er så dejlig   Der må da bestemt være nogen der mangler lige netop ham ,,,

Anmeld

17. november 2010

CamillaSoefelt

Muffi . skriver:

Årh han er så dejlig   Der må da bestemt være nogen der mangler lige netop ham ,,,

Tak... Han er bare en skøn vuffer ja.. Og håber der er nogen der har lyst til og få en super skøn vovse..?

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Vil så gerne have hund 

Og f*ck hvor ser han dejlig ud!

Anmeld

17. november 2010

CamillaSoefelt

SoffiLine skriver:

Vil så gerne have hund 

Og f*ck hvor ser han dejlig ud!

Var det så en nogen med en skønno lab?

Anmeld

17. november 2010

SiLiMiMa

kan ikke smutte videre uden at kommentere ham......

han ser bare så god ud.... suk.... håber i finder en dejlig familie til ham! Husk at være kræsen... han skal ikke til hvemsomhelst!!!

heise

Anmeld

18. november 2010

CamillaSoefelt

Heise skriver:

kan ikke smutte videre uden at kommentere ham......

han ser bare så god ud.... suk.... håber i finder en dejlig familie til ham! Husk at være kræsen... han skal ikke til hvemsomhelst!!!

heise

Ih hvor er du sød.. mange tak.. Han er også en god vuf. Og nej, han skal ikke hen til hvem som helst og bo..

Anmeld

18. november 2010

Mira0911

Hvor ser han bare super dejlig ud... Hvis vi måtte have 2 hunde her, havde jeg gerne taget ham... 

Anmeld

18. november 2010

Faith

Åh det er sku ikke fair at skrive sådan et indlæg og lægge sådan et lækkert billede ud

Hvis ikke vi i forvejen havde 2 hunde, 2 katte og 2 babyer, slog jeg til med det samme!

Håber du finder det helt rigtige hjem til ham!

Hilsen en dyreven med stort D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.