Rytteriet på DR2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det god humor

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

797 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Anonym trådstarter

Er det sjovt??

Syntes det er en anelse plat...

Hva syntes I????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

JustAnotherName

Det ER plat ......men det er jo nok netop dét der gør, at det ender ud med at blive ret sjovt.

Jeg har stemt "nogen gange" ....for jeg skal lige være "i det humør".

Men gentagelsen (f.eks. at de spiller kendte sange ind med ordet "penis" som skiftes til det rigtige ord og tilbage til, at det lyder bedre med "penis" i stedet for), syntes jeg faktisk efterhånden er blevet ret skæg. Nu har jeg hørt Poul Krebs sang : "Såen nogen som os, har jo brug for en penis..", og Sebastians : "Penis fra Pjort, penis fra Pjort" og ikke mindst Povl kjøller : "Jeg er så glad for min penis, jeg kommer hurtigt rundt omkring.."

Nej, det er ikke et hylende morsomt program, det er temmelig plat.
Men når man lige er lidt i det hjørne, så er det faktisk ganske underholdende (noget af det), syntes jeg.

Anmeld

18. november 2010

Milka

synes rytteriet er dybt morsomt 

Anmeld

18. november 2010

Giraffen

JustAnotherName skriver:

Det ER plat ......men det er jo nok netop dét der gør, at det ender ud med at blive ret sjovt.

Jeg har stemt "nogen gange" ....for jeg skal lige være "i det humør".

Men gentagelsen (f.eks. at de spiller kendte sange ind med ordet "penis" som skiftes til det rigtige ord og tilbage til, at det lyder bedre med "penis" i stedet for), syntes jeg faktisk efterhånden er blevet ret skæg. Nu har jeg hørt "Såen nogen som os, har jo brug for en penis..", og "Penis fra Pjord, penis fra pjord" og "Jeg er så glad for min penis, jeg kommer hurtigt rundt omkring.."

Nej, det er ikke et hylende morsomt program, det er temmelig plat.
Men når man lige er lidt i det hjørne, så er det ganske underholdende (noget af det), syntes jeg.

hihi ku også godt li penis fra pjort 

Anmeld

26. april 2011

Hanne_mor

Arrrhh det er lidt for underligt til mig.
Fandt et kort interview med Poul Krebs og sangen og kærligheden, en nat jeg "surfede rundt"... Det er så søøøøøøøøødt.

He he... er vist lidt forelsket i den mand... Tjek det ud... klik på Poul

Poul Krebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.