Hvordan føler/føltes jeres plukveer sidst i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2010

LBK

Hej alle

Jeg har lige et spørgmål... igen igen

Hvordan føler/føltes jeres plukveer sidst i graviditeten inden de rigtige veer kom...? Jeg er nemlig i tvivl om det er det jeg har. Har nemlig ikke sådan haft plukveer, men nu sker der altså noget i min krop.

Det føles som om hele maven strammer fra neders til øverst, engang imellem får jeg lidt ondt neders i maven (men synes ikke det føles som menssmerter, jo engang imellem måske). Derudover får jeg også ondt i min lænd engang imellem, sådan som om jeg lige havde løftet på noget der er alt for tungt.

Det startede i morges da jeg stod og. Der var ikke noget i går.... og det har fortsat hele dagen..

Knus L_K 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Muffinmus

tja, det lyder meget som mine plukveer....de gik i lænden de sidste 3 uger inden fødslen:-)

Og ja, det kan godt trække forneden, men det er fordi livmoderen arbejder på højtryk nu hver gang der er plukveer oven i:-)

Anmeld

17. november 2010

LBK

MariaE skriver:

tja, det lyder meget som mine plukveer....de gik i lænden de sidste 3 uger inden fødslen:-)

Og ja, det kan godt trække forneden, men det er fordi livmoderen arbejder på højtryk nu hver gang der er plukveer oven i:-)

Kom dine også bare sådan fra den ene dag til den anden????

Anmeld

17. november 2010

Muffinmus

Næ nej, jeg  var så heldig at have dem fra ueg 20 første gang og uge 12 nande gang...mere og mere stride, men ca 3 uger før de kom ud, begyndte de rigtige onde plukveer, det gjorde naller og tog pusten fra mig...og kunne snildt have 10 i timen i flere timer....

Anmeld

17. november 2010

LBK

MariaE skriver:

Næ nej, jeg  var så heldig at have dem fra ueg 20 første gang og uge 12 nande gang...mere og mere stride, men ca 3 uger før de kom ud, begyndte de rigtige onde plukveer, det gjorde naller og tog pusten fra mig...og kunne snildt have 10 i timen i flere timer....

Det er præcis sådan jeg har det. Det må da være gode tegn

Anmeld

17. november 2010

Muffinmus

ja, det kunne man godt forestille sig det er hvis du ikke før har lidt af dem:-)

Anmeld

18. november 2010

LBK

Er der flere der vil dele deres erfaringer med mig????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.