Er jeg gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Becca

Jeg har min æggeløsning

jeg svimmel og skidt .. apetit er dårlig og har let smerte .

jeg fik lave en test men det vis 2 streg isted for plus var det bar 2 steg men ikke helt klart men den sidst streg var tydeligt ? hvad kan det betyde ? min menstrution er om en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Isabeau2206

Becca skriver:

Jeg har min æggeløsning

jeg svimmel og skidt .. apetit er dårlig og har let smerte .

jeg fik lave en test men det vis 2 streg isted for plus var det bar 2 steg men ikke helt klart men den sidst streg var tydeligt ? hvad kan det betyde ? min menstrution er om en uge

Vent og se om en uge - blir´ menstruationen væk, er der nok gevinst

Anmeld

17. november 2010

Muffinmus

hmm, svørt at sige, men skulle du være gravid i den her måned kan du først forvente at kunne teste om ca 1 uges tid desværre...ved at teste nu er det knap og nap at et evt befrugtet æg har sat sig fast, det gør det nemlig først en lille uges tid efter ÆL, og ha du en uge til mens, så er det jo netop kun lige en uges tid iden din ÆL ca.

Anmeld

17. november 2010

Becca

Puuha så må jeg self. vent (:

Tak for det !

Anmeld

17. november 2010

SaraLM

Hvis du har ægløsning nu, kan du nok ikke få gavn af at teste nu men snarere af at ha noget sex så det æg kan blive befrugtet

Hvad er det for en test du har taget der skal lave et + og laver streger istedet? (har lidt svært ved at læse dit indlæg)
Er det en graviditetstest eller ægløsningstest?

Og hvordan ved du at du har ægløsning en uge inden din menstruation? - Det er vel normalt ca 14 dage før eller endnu tidligere alt efter hvor lang din cyklus er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.