Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa....
Nicklas kom i Jr-seng i december 2009 og han så blev 3 år maj 2010.
Han var bare så klar til at komme i Jr-seng, så har på intet tidspunkt haft bøvl med at han smuttede ud af sengen når han ikke mente han skulle sove....
Men han syntes også han har verdens sejeste seng, så han går gladeligt i seng hver aften...
LouiseNielsen skriver: Hejsa.... Nicklas kom i Jr-seng i december 2009 og han så blev 3 år maj 2010. Han var bare så klar til at komme i Jr-seng, så har på intet tidspunkt haft bøvl med at han smuttede ud af sengen når han ikke mente han skulle sove.... Men han syntes også han har verdens sejeste seng, så han går gladeligt i seng hver aften...
Hvor er den feeeed altså. Jeg bli´r lidt jaloux nu
min datter var ca 1½ år da hun kom i junior seng hun havde bare for lidt plads i sin tremmeseng, og så virkede hun bare klar til junior, og det er skam også gået helt fintnu har jeg bestilt en halvhøj seng til hende, med rutchebane og stige, for bedre at udnytte værelset, da hun er kommet ind på et lille værelse, er sikker på at det nok skal gå for hende. hun er ik faldet ud af sin junior seng før, og det er selvom der kun er et brædt for..så er slet ik nervøs for halvhøj
camian skriver: min datter var ca 1½ år da hun kom i junior seng hun havde bare for lidt plads i sin tremmeseng, og så virkede hun bare klar til junior, og det er skam også gået helt fintnu har jeg bestilt en halvhøj seng til hende, med rutchebane og stige, for bedre at udnytte værelset, da hun er kommet ind på et lille værelse, er sikker på at det nok skal gå for hende. hun er ik faldet ud af sin junior seng før, og det er selvom der kun er et brædt for..så er slet ik nervøs for halvhøj
Noneother skriver: Hvor er den feeeed altså. Jeg bli´r lidt jaloux nu
Jepper, den er bare så cool.....
På sin 3-års fødselsdag. Hun fik den i fødselsdagsgave Vi har ikke på noget tidspunkt haft bøvl med, at hun er stået ud af den.Syntes det var et rigtig passende tidspunkt. Og hun var helt klar til det.
lillespurv20 skriver: hej piger, sad lige og tænkte på hvornår i flyttede de små poder fra tremmesengen og over i juniorseng
hej piger, sad lige og tænkte på hvornår i flyttede de små poder fra tremmesengen og over i juniorseng
Stemt blankt...
Frederic var et ½ år da han kom i sin junior seng (70*140)
JustAnotherName skriver: På sin 3-års fødselsdag. Hun fik den i fødselsdagsgave Vi har ikke på noget tidspunkt haft bøvl med, at hun er stået ud af den.Syntes det var et rigtig passende tidspunkt. Og hun var helt klar til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128