Maja84 skriver:
Jeg viste billeder af det kommende børneværelse i en anden tråd
link:
https://www.baby.dk/debat/74351pi1/ordet-er-frit/billeder-af-boernevaerelset.aspx
har også haft billederne i min profil, på facebook, og har nu fået mange kommentarer om at vi venter en dreng, og det er meget drenget, og er bare så ked af, nogle desideret har skrevet at det bliver en dreng, når vi ikke ved hvad det bliver..... Har malet væggene limegrønne, da jeg synes det er en flot men neutral farve, hvor man nemt kan gøre det enten lidt drenget eller piget efter fødslen uden det bliver i overkanten.
Synes i man skal slette de beskeder hvor folk desideret har skrevet det bliver en dreng, når man ikke selv har skrevet det, eller aner hvad det bliver. Min moster som jeg yderst sjældent snakker med, har bare skrevet yep, det bliver en dreng, hvilket hun umuligt kan vide noget om, er både gal og ked over den besked da hun generelt har været negativ over min graviditet
ved ik hvad jeg lige vil med indlægget, havde nok bare brug for at komme ud med det, og håber ikke jeg er ene om, at synes dte er en neutral farve.