Flyverdragt/tyk dragt til april-barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2010

birthee

Jeg har termin i starten af april, og ville høre om I mente det ville være nødvendigt med en tykkere dragt af en art, til når den lille skal sove ude til at starte med??? Med min søn fødte jeg da jeg var 38+4, så hvis jeg gør noget i den stil den her gang, så bliver det et sent marts barn - så hvad ville I gøre??? Det kribler efterhånden også i fingrene efter at shoppe lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Janni.

Jeg har termin i starten af april, og ville høre om I mente det ville være nødvendigt med en tykkere dragt af en art, til når den lille skal sove ude til at starte med??? Med min søn fødte jeg da jeg var 38+4, så hvis jeg gør noget i den stil den her gang, så bliver det et sent marts barn - så hvad ville I gøre??? Det kribler efterhånden også i fingrene efter at shoppe lidt...

Vi har valgt en fin fleece sovedragt. Jeg tror sammen med dynen, så er den varm nok. Har termin d. 11/3

~ Buito ~

Anmeld

17. november 2010

LRJ

birthee skriver:

min datter er født i april i år og jeg købte bare en fleece dragt til hende det var varmt nok

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

birthee skriver:

Jeg har købt en fleecedragt fra Me too.. har termin 20/3... Har ingen erfaring med det, og vi kan jo heller ikke spå om vejret... Men så har jeg i hvert fald noget at give ham på hjem fra sygehuset, og i barnevognen den første tid... Håber da det hurtigt bliver for varmt til den

Anmeld

17. november 2010

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg har købt en fleecedragt fra Me too.. har termin 20/3... Har ingen erfaring med det, og vi kan jo heller ikke spå om vejret... Men så har jeg i hvert fald noget at give ham på hjem fra sygehuset, og i barnevognen den første tid... Håber da det hurtigt bliver for varmt til den

Hvilken størrelse har du købt

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

Maja88 skriver:

Hvilken størrelse har du købt

Efter at have konfereret med den kommende mormor har jeg valgt en str. 56.. var mildest talt vildt i tvivl. På den ene side skal han ikke svømme i den de første uger, på den anden side, gider jeg ikke bruge penge på en større en, midt i april... så jeg satser på den passer, og at han kan proppes i en varm trøje, såfremt dragten er for lille før det er forår

Anmeld

17. november 2010

birthee

Så kan det da være jeg skal bruge næste uges alene-hjemme-hele-ugen tid på at køre ud og se på sådan en dragt - men skal det så være 56 eller 62??? Tænkte på at vente til januar-udsalget, men mon der så er noget at hente der???

Anmeld

17. november 2010

LRJ

birthee skriver:

Så kan det da være jeg skal bruge næste uges alene-hjemme-hele-ugen tid på at køre ud og se på sådan en dragt - men skal det så være 56 eller 62??? Tænkte på at vente til januar-udsalget, men mon der så er noget at hente der???

56

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

birthee skriver:

Tror nemt du kan finde noget på januarudsalg... Og kan du ikke, har du stadig god tid til at finde over nettet...

Jeg har købt str. 56..

Anmeld

17. november 2010

birthee

- skriver:

Ville kun købe en trøje, hue og evt bomuldsvanter.

En dragt bliver alt for varm der...

Men mon ikke også det er nu man skal købe sådan noget??? Min dreng er fra maj, så har slet ikke noget varmt noget til ham som er str. nyfødt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.