uge 3 på fredag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2010

densmukkeline

tja som overskriten siger er jeg 3 uger på fredag .. er perioden for ægløsning ikke over på denne tid så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

tja som overskriten siger er jeg 3 uger på fredag .. er perioden for ægløsning ikke over på denne tid så?

er vist ikke helt med på hvad du mener

Anmeld

17. november 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

er vist ikke helt med på hvad du mener

man siger i uge 2 har man ÆL uge 3 sætter ægget sig fast uge 4 danner man Hcg, så spørg jeg ind til om jeg så har mere ægløsning i denne cyklus hvis man i uge træ kan få en implantationsblødning..

Anmeld

17. november 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

man siger i uge 2 har man ÆL uge 3 sætter ægget sig fast uge 4 danner man Hcg, så spørg jeg ind til om jeg så har mere ægløsning i denne cyklus hvis man i uge træ kan få en implantationsblødning..

er stadig ikke med jeg testede ved lægen positiv på en blodprøve og der der var jeg åbenbart kun 2+

Anmeld

17. november 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

er stadig ikke med jeg testede ved lægen positiv på en blodprøve og der der var jeg åbenbart kun 2+

okey det var da vildt tidigt.. men mener bare man siger i uge 2+ har man ægløsning.. forstår du?

Anmeld

17. november 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

okey det var da vildt tidigt.. men mener bare man siger i uge 2+ har man ægløsning.. forstår du?

hehe nej er vidst for træt

Anmeld

17. november 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

hehe nej er vidst for træt

okey .. hvilken uge plejer du ha ÆL?

Anmeld

17. november 2010

mortilfreja

vmullepiigen skriver:

Jeg er helt med på hvad du mener.

Man siger at man har ægløsning ca 14-16 dage før næste mens.. Så ja det kan man godt sige er i uge 2. Men det er jo ikke alle der er ens og har ægløsning der.. Så det er lidt forskellig.. I må klø på..

Håber på to skønne streger til dig om en uge

Kram

Anmeld

17. november 2010

4kløver

vmullepiigen skriver:

Sådan forstår jeg den også.. VIS NU.. Jeg er i uge 1+3 og skal ha ægløsning de næste par dage..  så må du være over

Anmeld

17. november 2010

densmukkeline

mortilfreja skriver:

Jeg er helt med på hvad du mener.

Man siger at man har ægløsning ca 14-16 dage før næste mens.. Så ja det kan man godt sige er i uge 2. Men det er jo ikke alle der er ens og har ægløsning der.. Så det er lidt forskellig.. I må klø på..

Håber på to skønne streger til dig om en uge

Kram

okey tak men så kan man jo ikke regne med om alle test virker ens på alle i uge 4+0 hvis man har ÆL forskelligt og danner hcg forskelligt, så kan m´nogle teste tideliger og senere end andre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.