Biografen - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2010

lonemus

Jeg har 2 børn, hhv. 3,3 år og 4,3 år.

De er heeeelt vilde med Toy Story og vil enormt gerne i biffen og se den - eftersom flere af de snart 5-årige børn i børnehaven har været dernede og se den.

Jeg ser så at filmen frarådes for børn under 7 år!

De kan som regel godt side stille og se en film, hvis den virkelig fanger dem. Det kan jeg jo ikke vide på forhånd, om den her vil gøre!

Men....er det for tidligt at tage dem med i biffen??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

LRJ

lonemus skriver:

Jeg har 2 børn, hhv. 3,3 år og 4,3 år.

De er heeeelt vilde med Toy Story og vil enormt gerne i biffen og se den - eftersom flere af de snart 5-årige børn i børnehaven har været dernede og se den.

Jeg ser så at filmen frarådes for børn under 7 år!

De kan som regel godt side stille og se en film, hvis den virkelig fanger dem. Det kan jeg jo ikke vide på forhånd, om den her vil gøre!

Men....er det for tidligt at tage dem med i biffen??

Lone

hvis du er med gør det ikk så meget min lillebror har tit set film der er fra 7 og 11+ hvor min mor eller hans far var med
Men går den stadig ? den kommer jo ud på dvd her i næste månede

Anmeld

17. november 2010

lonemus

Lone H. skriver:

hvis du er med gør det ikk så meget min lillebror har tit set film der er fra 7 og 11+ hvor min mor eller hans far var med
Men går den stadig ? den kommer jo ud på dvd her i næste månede

Okay, ja den går stadig her i byen, dog kun i weekenden.

Jeg havde regnet med at lave en familietur ud af det, hvor både min mand og jeg er med.

De har aldrig prøvet at være i biffen før..!!!

Anmeld

17. november 2010

A.

min dreng på knap 2½ har været ind og se den

Anmeld

17. november 2010

oerbaek

Lige præcis det har jeg også spurgt mig selv om, aht alder og bio... men her i sidste weekend besluttede jeg mig for at prøve at tage begge børn med i bio, mine er 3 og 5 år og jeg syns det gik rigtig godt, vi valgte at se, Grusomme mig.. det er en #D film også men må dog sige at den mindste havde lidt svært ved at holde brillerne på under hele filmen...

Anmeld

17. november 2010

trunte89

Vi snakkede selv om det da den gik hernede. Min pige er dog kun lige knap 3 år. Men ELSKER Woody og Buzz, og kan også sagtens sidde og se en film.
Det mine tanker gik på var lyden. Var bange for, at det ville blive for højt og voldsomt. Og så er starten af filmen ret voldsom for små børn synes jeg. ( hvertfald hvis man sidder i mørke og med høj lyd)

Anmeld

17. november 2010

LRJ

lonemus skriver:

Okay, ja den går stadig her i byen, dog kun i weekenden.

Jeg havde regnet med at lave en familietur ud af det, hvor både min mand og jeg er med.

De har aldrig prøvet at være i biffen før..!!!

okay '
sys du skal gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.