det var sgu lidt pinligt (Bilsalg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Vidunderligeunger

Ja, som nogen af jer måske har set/ved så er vores bil til salg.. eller det var den for lidt siden...

Der var en ellers rar mand som gerne ville købe den, og han var kørt fra Holstebro mod ringkøbing ca. 45 km..

Men tror I så ikke jeg fortryder 10 minutter efter? 

SÅÅÅ pinligt at ringe og sige han ikke behøver komme, fordi jeg har fortrudt, stakkels mand. hvis det er en af jer kvinder derude, sin mand - så undskyld lige.. ihh 

Men KAN altså ikk undvære den bil.. og da slet ikke her i barselen. Så nu har manden og jeg aftalt at jeg afdrager lidt på lånet, som han kun afdragede på før... og jeg fik lov at beholde vores skønne bil!! I LOVE IT! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Mumto3

HAHAHAHAHAHA....

først skimmede jeg lige dit oplæg og troede at det var køber der havde fortrudt 10 min efter han havde købt bilen....men at det er dig som sælger....det er sgu da morsomt!!!!

Det har jeg engang gjort med en barnevogn. Jeg havde den til salg på den blå avis, og folk begyndt pludselig at byde på den (har aldrig oplevet det på den blå avis før!!!) og mens folk bød løs, fandt vi ud af at jeg var gravid igen, og så ville vi jo ikke sælge alligvel. Heldigvis havde vi ikke nået at finde en endelig køber, men jeg fik det også helt dårligt over for dem som troede at nu skulle de have en god og billig barnevogn.

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

HAHAHAHAHAHA....

først skimmede jeg lige dit oplæg og troede at det var køber der havde fortrudt 10 min efter han havde købt bilen....men at det er dig som sælger....det er sgu da morsomt!!!!

Det har jeg engang gjort med en barnevogn. Jeg havde den til salg på den blå avis, og folk begyndt pludselig at byde på den (har aldrig oplevet det på den blå avis før!!!) og mens folk bød løs, fandt vi ud af at jeg var gravid igen, og så ville vi jo ikke sælge alligvel. Heldigvis havde vi ikke nået at finde en endelig køber, men jeg fik det også helt dårligt over for dem som troede at nu skulle de have en god og billig barnevogn.

ja :/ ihh... jeg er stadig flov.. men kan ikke undvære den..

I havde i det mindste ik en køber ellers havde du være flov endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.