Hjælp til ammeBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2010

CA

Uerfarne jeg slynger ud: "Det kan da ikke være nødvendigt at give 500kr. for en amme BH. Jeg tror bare jeg bruger de almindelige jeg har i forvejen" Hvorefter min søster bare svarer: "Du blir klogere!!"

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12403.png" alt="" /> Så fortæl fortæl fortæl... :

Er det nødvendigt?

Hvad str. skal de købes i? Den størrelse jeg brugte før eller under graviditet? Eller større?

Kan I anbefale et godt mærke? 

Ved godt det ikke betyder alt, men er altså ikke helt ligeglad med om det er en BH der løfter og får det hele til at sidde flot, eller om den forvandler mine bryster til kegler... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Sofia

Altså jeg har ikke prøvet dem, så jeg kender ikke kvaliteten, men i H&M kan man købe en ammebh til 100 kr. Dem har jeg tænkt mig at købe et par stykker af. Jeg køber i forvejen alt mit undertøj i H&M og er fint tilfreds med kvaliteten, så tænker at deres ammebher nok også skal leve op til mine forventninger

Anmeld

17. november 2010

DK

Altså du skal have dit bryst UD af BH'en så det er frit tilgængeligt for dit barn.

Prøv det nu. Løft op i din trøje og find HELE brystet frem! Husk at dette skal du gøre MANGE gange hver dag, plus at der ofte vil være andre mennesker til stede, og at dit bryst skal "hænge ud" i op til 30 min af gangen!  Hvis du synes at det går da fint, jamen så gør det da nok det og du har ikke behov for en amme-bh.

Ellers så prøv en amme-bh næste gang du er i en butik der sælger den slags. Så er det måske nemmere at se ideen i det?

Jeg synes de er uundværlige og de giver en nem og diskret adgang til brystet uden man skal sidde og fumle alt for meget og uden at det andet bryst også bliver blottet!

Anmeld

17. november 2010

oerbaek

Jeg har købt mine amme BH er i bilka de er ikke særlig dyre og holder godt på brystet...

Anmeld

17. november 2010

Sabina92

Altså jeg snakkede med en i en undertøjs butik her i byen, som sagde at mange bare brugt deres alm. Jeg har nemlig mange man kan tage stropperne af, det er jo næsten det samme.. Så jeg har tænkt mig at bruge min alm. Måske køber jeg 1 ammeBH i H&M

Anmeld

17. november 2010

CA

DK skriver:

Altså du skal have dit bryst UD af BH'en så det er frit tilgængeligt for dit barn.

Prøv det nu. Løft op i din trøje og find HELE brystet frem! Husk at dette skal du gøre MANGE gange hver dag, plus at der ofte vil være andre mennesker til stede, og at dit bryst skal "hænge ud" i op til 30 min af gangen!  Hvis du synes at det går da fint, jamen så gør det da nok det og du har ikke behov for en amme-bh.

Ellers så prøv en amme-bh næste gang du er i en butik der sælger den slags. Så er det måske nemmere at se ideen i det?

Jeg synes de er uundværlige og de giver en nem og diskret adgang til brystet uden man skal sidde og fumle alt for meget og uden at det andet bryst også bliver blottet!

Ja, jeg tænkte nok at nogle erfarne kvinder skulle bakke min søster op" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />Og, ja I har jo nok ret, så:

Hvad kan du anbefale og hvad med størrelsen?

Anmeld

17. november 2010

CA

Sabina92 skriver:

Altså jeg snakkede med en i en undertøjs butik her i byen, som sagde at mange bare brugt deres alm. Jeg har nemlig mange man kan tage stropperne af, det er jo næsten det samme.. Så jeg har tænkt mig at bruge min alm. Måske køber jeg 1 ammeBH i H&M

Men tror du ikke det blir træls at skulle dirke stropperne af hver gang? Ammebher må alligevel have et lidt nemmere åbne/lukke system tænker jeg... Og hvordan med alt det stof der kommer til at sidde under brystet mens man ammer? Tænker at det hele blir lidt ømt... 

Anmeld

17. november 2010

Sabina92

Carina87 skriver:

Men tror du ikke det blir træls at skulle dirke stropperne af hver gang? Ammebher må alligevel have et lidt nemmere åbne/lukke system tænker jeg... Og hvordan med alt det stof der kommer til at sidde under brystet mens man ammer? Tænker at det hele blir lidt ømt... 

Det kommer et an på hvad bhen er lavet af osv. Jeg synes ikke det er "svært" (:

Anmeld

17. november 2010

DK

Du kan intet vide om størrelsen på din bryster når de er blevet fyldt med mælk!

Min voksede et par størrelse da jeg var gravid med Kirstine og endnu en størrelse da de blev fyldt med mælk! Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en enkelt billig en i et nummer større end det dine bryster er i uge 36-37. Og så vente og se. Så har du en du kan bruge med det samme barnet er født, og så kan du investere i flere bagefter når mælken er løbet til!

Amme-bh'erne har en lukke-mekaniske lige der hvor skålen sidder fast på stroppen, så det altså kun er skålen man klapper ned, men strop og det stykke under brystet bliver der!

Man kan sagtens finde lækre og fine feminine amme-bh'er. Der findes andet end russisk-kampvægt-træner-bh'er derude, he he! F.eks. dem fra hotmilk.dk, prøv at gå ind på deres hjemmeside og kigge.

Billedet herunder er så du kan se hvordan det fungerer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2010

Mimbi

Jeg vil anbefalle de ammebh'er change har har gået købt sådan en og jeg er utrolig glad for den kostede 249 tro jeg det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.