Hende der dk <3 ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Loa

Hvor er det fedt!!

Super sødt brev, og super at du vil/er stoppet med at ryge......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

misslea

DK skriver:

Altså det er jeg jo heller ikke hele tiden. Der var bare noget ved SoffiLines oprigtighed ved at "ja hun havde røget, men NU skulle det dælme være slut" som jeg bare må tage hatten af for! Der findes SÅ mange dårlige undskyldning for alle mulige slags afhængigheder derude, og jeg tænkte dengang at SoffiLine var så sej at hun ikke brugte dem, men bare anerkendte hvad der var bedst, og så stilede mod det! Jeg tænkte at så ER man bare allerede mor, når man kæmper for at gøre det bedste man kan!

Nemlig du har helt ret!!!!

Og nej... man kan ikke være opmærksom på alt... men stadig dejligt at vide, at der er andre, der har lagt mærke til én, og som skænker én en lille tanke.... Det kan jeg godt forstå har betydet noget for soffiline..... )

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

DK skriver:

Altså det er jeg jo heller ikke hele tiden. Der var bare noget ved SoffiLines oprigtighed ved at "ja hun havde røget, men NU skulle det dælme være slut" som jeg bare må tage hatten af for! Der findes SÅ mange dårlige undskyldning for alle mulige slags afhængigheder derude, og jeg tænkte dengang at SoffiLine var så sej at hun ikke brugte dem, men bare anerkendte hvad der var bedst, og så stilede mod det! Jeg tænkte at så ER man bare allerede mor, når man kæmper for at gøre det bedste man kan!

Ej, det lige før der kommer et par tåre frem! Har aldrig før oplevet at blive anerkendt på den måde eller får et vide hvor flot jeg klare det!

Du bare en dejlig en! 

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

misslea skriver:

Nemlig du har helt ret!!!!

Og nej... man kan ikke være opmærksom på alt... men stadig dejligt at vide, at der er andre, der har lagt mærke til én, og som skænker én en lille tanke.... Det kan jeg godt forstå har betydet noget for soffiline..... )

Det betyder jo bare kæmpe meget sådan noget! 

Tænk at få sådan en besked & så fra en jeg slet ikke kender! Hvor er det bare fedt! Fedt der findes mennesker som Ditte 

Anmeld

17. november 2010

misslea

SoffiLine skriver:

Det betyder jo bare kæmpe meget sådan noget! 

Tænk at få sådan en besked & så fra en jeg slet ikke kender! Hvor er det bare fedt! Fedt der findes mennesker som Ditte 

NEMLIG..... hihi )

Anmeld

17. november 2010

mor-til-vanessa

SoffiLine skriver:

.... Min indbakke var rød for et kort øjeblik siden, jeg tjekker den og der er et brev fra DK. 

Der står følgende i brevet:

"Det her er bare lige sådan et lille "go go go-you can do it" heppe brev, i forbindelse med at du prøver at stoppe med at ryge!

Jeg synes du var/er sindsyg sej, og jeg har tænkt på hvordan det er gået/går med det projektet!

Jeg vil i alt fald bare sige at jeg synes at det er SÅ godt at du holder/gør alt hvad du kan for at holde!"

WOW hvor føles det bare dejligt at få sådan en besked & hvor varmer det at vide at hun kunne huske det indlæg jeg skrev om jeg ville stoppe! 

Det er virkelig de små ting, som f.eks det her brev der gør at så mange ting blir så meget lettere! Har endnu mere lyst til at fortsætte i det spor, selvom det er pisse svært! 

Stor  fra Soffi der stadig IKKE ryger! 

tænkte faktisk sammen tanke idag, ( ja det kan jeg jo sagtens sige ) men fik den ikke lige nået inden jeg skulle ud af døren.

men jo du er da sej at du gør hvad du kan. keep up the good work.

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

mor-til-vanessa skriver:

tænkte faktisk sammen tanke idag, ( ja det kan jeg jo sagtens sige ) men fik den ikke lige nået inden jeg skulle ud af døren.

men jo du er da sej at du gør hvad du kan. keep up the good work.

Tusind tak ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.