tidlig abort før uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2010

Drømmen <3

hej piger..

jeg er ny her inde og tænkte jeg godt kunne bruge nogen at snakke med som måske havde oplevet noget af det samme som mig.

den 5 oktober fik jeg min mens og alt var som det skulle. men så den 16 da  jeg var på arbejde fik jeg MEGET ondt i maven da jeg som gik på toilet blødte jeg. og jeg kunne slet ikke forstå hva det var for noget. da jeg så kom hjem tog jeg en graviditets test., den var så posetiv. det skal lige siges jeg forsat blæder helt frem til idag den 17.11  nå men jeg kom til lægen og han tog så også en test og den var posetiv. han undersøgte mig sagde jeg var omkring 7 uger, hvilken jeg slet ikke kunne fatte? men kan kunne ikke forstå hvorfor jeg bløder. jeg fik en tid på sygehuset efter at have blødet længe da jeg kom der og blev undersøgt var jeg slet ikke gravid mere  jeg var helt i CHOK ? hvordan kunne det lade sig gøre når jeg efter hans mening idag skulle være i uge 11. så havde jeg jo mistet meget tidligt uden at han vidste noget ? jeg var så trist og skuffet. alle de tanker. jeg troede alt var ok og jeg skulle være mor til sommer  jeg fik taget en blod prøve igår og fik så vide at mit hcg tal ikke er ret højt og jeg nok ikke er gravid, skal tage blod prøve igen i næste uge, håber der nogen af jer som kan fortælle om noget af det samme, vil meget gerne høre jeres historie. og han jeg blive gravid hurtig igen . mange tak for i gider læse min historie  kraam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

LBK

Hej

Først et stor til dig.. Jeg forstår hvordan du har det, da jeg har prøvet det samme for to år siden, og kan bestemt godt huske hvordan det var....

Det lyder som om at lægen ikke har taget hesyn til mht. dine blodprøver, at kroppen er nogle dage om at komme af med de hormoner som kommer når an bliver gravid.. Efter en abort kan man på en test være gravid op til en uge efter. Pga homoner. Men det med undersøgelsen det lyder mærkeligt.  Lyder som om din læge lige har glemt at tænke sig om.

Føler med dig. Men heldigvis kan man prøve igen

Anmeld

17. november 2010

Drømmen <3

mange tak for din støtte.

vi må bare prøve igen når jeg stopper med at bløde min kæreste er helt ude af den. han kan ikke forstå hvordan det kunne lade sig gøre. han var kun posetiv omkring det og sagde alt nok skulle blive godt øvvv  håber bare jeg bliver gravid hurtigt igen. og denne gang uden problemer.

kram til jer piger

Anmeld

17. november 2010

Noneother

mange tak for din støtte.

vi må bare prøve igen når jeg stopper med at bløde min kæreste er helt ude af den. han kan ikke forstå hvordan det kunne lade sig gøre. han var kun posetiv omkring det og sagde alt nok skulle blive godt øvvv  håber bare jeg bliver gravid hurtigt igen. og denne gang uden problemer.

kram til jer piger

Jeg aborterede osse første gang jeg blev gravid. og det var meget blodigt, og bestemt ikke sjovt. Så til dig.

Synes bare du skal vide at det faktisk normalt, er meget let at blive gravid efter en spontan abort, da kroppen ligesom er indstillet på det.

Knus fra mig. Der blev gravid 3 måneder efter min SA uden overhovedet at prøve. -og idag har den skønneste dreng i verden

Anmeld

17. november 2010

Muffinmus

din krop har bare været meget lang tid om at bløde færdig, og dermed er din hcg niveau dalet langtsom, dvs maven tit føles oppustet for læger der måske ikke er de bedste i det felt nogle gange.

Så du har bare været lidt uheldig at det har taget lidt længere tid end normalt + at der måske er lidt rester derinde.

Har selv mistet 2 gange og det gør skisme ondt hver gang. Men der er ikke andet for end at prøve igen, for man VIL jo være mor:-)

Anmeld

17. november 2010

Drømmen <3

ja jeg kan godt nok ikke forstå hvorfor det bliver ved. jeg bløder sådan noget brunligt gammel blod måske ? og det kommer sådan ca en gang om dagen det ik sådan at jeg har det konstant mere. tror det er ved at stoppe.. eller jeg håber  sikke nogen dejlige historier i har. håber os at jeg sidder med en lille en næste gang  jeg kan ikke vente mere, har godt nok også været meget nede over det er på det sidste.

kram til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.