Julegave til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Sabsy

Hmm jeg er LOOOOOOOOST!!!

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal give ham, det skal også være til en overkommelig pris, men er helt tom for ideer..

Hvad giver i jeres mand, eller har givet sidste år.. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

SoffiLine

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hmm jeg er LOOOOOOOOST!!!

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal give ham, det skal også være til en overkommelig pris, men er helt tom for ideer..

Hvad giver i jeres mand, eller har givet sidste år.. ??

Kigger lige med 

Kunne nemlig godt selv bruge lidt inspiration 

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

puuha ja .. min kæreste har selvfølgelig også fødselsdag omkring jul så har 2 gaver jeg  skal ha' fundet ud af .. tror jeg køber en ny bilradio i år

andre år har jeg givet ham:

boksepude ( som er gemt væk på loftet og kun brugt én gang )

guitar hero til PS2

barbermaskine

parfume og aftershave

blue-ray afspiller

hmm .. det var lige lidt af det jeg kunne komme i tanke om

Anmeld

17. november 2010

DK

Han har fået en GPS, en halv play station 3 (han gav så mig den anden halvdel), penge til fælge til bilen, i år har han allerede fået hans gave, nemlig et kontant tilskud til en ret dyr jakke som han forelskede sig i for et par uger siden!

Jeg synes det er SVÆRT at købe ting til manden i sit liv, da der ikke er så mange "små" ting der gør dem rigtig glade! Derfor ender det tit med her at jeg giver et tilskud til noget som han RIGTIG gerne vil have, men som han ikke har råd til at købe selv! Det fungerer fint!

Hvis ikke jeg havde været med i den jakke, så havde jeg købt et par Hugo Boss Orange støvler til ham! Dem synes han var vildt fede. De kostede vist 1800 kr. og vi så dem bl.a. i magasin!

Anmeld

17. november 2010

Sabsy

andre??

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Jeg synes også det er så svært.. Jeg har før givet min kæreste en i-pod, en psp, en lækker hue fra Armani, skjorte og slips, højtalere, en dvd boks han ønskede sig, en Liverpool trøje... Håber det kan give lidt ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.