de der tigerspring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. november 2010

oo

skal man regne ugerne fra terminsdato eller fra fødselsdato??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Karo

fødslesdatoen

Anmeld

17. november 2010

Ida.

Karo skriver:

fødslesdatoen

NEJ - terminsdatoen!!

Anmeld

17. november 2010

oo

alright, så gir det mening

Anmeld

17. november 2010

Karo

idamaria83 skriver:

NEJ - terminsdatoen!!

Jeg har da altid troet at det var fødselsdatoen. Så forstår jeg bedre hvorfor mine børn aldrig har fulgt de tigerspring.

Anmeld

17. november 2010

Ida.

Karo skriver:

Jeg har da altid troet at det var fødselsdatoen. Så forstår jeg bedre hvorfor mine børn aldrig har fulgt de tigerspring.

Hehe ja måske er det derfor

Anmeld

18. november 2010

Dictes mor

I skal bare føde dem på terminsdatoen ligesom mig, så er det meget nemmere. Men udover det, så tror jeg, at jeg er en af de eneste i landet, som ikke har læst den der bog. Jeg har klaret mig fint uden Jeg bliver altid lidt forvirret, når folk spørger eller siger, at det nok er et tigerspring, jeg er lidt udenfor klubben lige på det punkt

Anmeld

18. november 2010

oo

Dictes mor skriver:

I skal bare føde dem på terminsdatoen ligesom mig, så er det meget nemmere. Men udover det, så tror jeg, at jeg er en af de eneste i landet, som ikke har læst den der bog. Jeg har klaret mig fint uden Jeg bliver altid lidt forvirret, når folk spørger eller siger, at det nok er et tigerspring, jeg er lidt udenfor klubben lige på det punkt

jeg har heller ikke læst den vi blev bare lidt desperate den anden dag fordi sol vender alting på hovedet i disse dage, og så var det jeg tænkte "gu ved om det er et af de der tigerspring?"

Anmeld

18. november 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

jeg har heller ikke læst den vi blev bare lidt desperate den anden dag fordi sol vender alting på hovedet i disse dage, og så var det jeg tænkte "gu ved om det er et af de der tigerspring?"

HVIS du vil have bogen, og kan leve med en let bøjet paperback, som ikke er skrevet i, så har jeg den, og så siger du bare til... jeg har læst i den, men ikke egentlig brugt den.... Bastian skabte aldrig den slags problemer, og Felix skreg konstant LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.