Er bare så glad og spændt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Anonym trådstarter

Ihhhh jeg har simpelthen så mange sommerfugle i maven at det slet ikke er til at holde ud 

Alt det jeg har at fortælle er meget positivt men er lige anonym fordi jeg kender flere herinde og vi vil ikke ha afsløret noget før det hele er 100% sikkert.

Vi har været meget igennem som familie de sidste år men nu ser det endlig ud til at det hele begynder at flaske sig for os

Jeg vil prøve at gøre en lang historie kort ( i hvert fald så kort som muligt). Vi har 3 skønne unger hvoraf den store har Aspergers og den mellemste har NLD hvilket begge er diagnoser inden for autismespektraet. Vi har kæmpet en kamp for at give dem det bedste og det har været kampen værd når man nu kan se at de bare stortrives i de skoletilbud de går i og at de bare har overskud til at udvikle deres evner<3.

Jeg har langt om længe fået tilkendt førtidspension da jeg også har Aspergers og hvor er det fantastisk endlig at kunne ha et liv uden alle de mange bekymringer der har fulgt med i den årelangeproces det har været.

For 3 år siden solgte vi vores hus for at flytte til et nedlagt landbrug. Vi solgte og flyttede til en lejlighed til vi fandt det rigtige for at undgå at stå med 2 huslejer. MEN så skete der det kedelige at min mand kørte galt 2 mdr. efter vi var flyttet og fik ødelagt hele sin ryg. Han måtte derfor efter genoptræning igang med en ny uddannelse fordi han ikke længere kunne være i den branche han var i. Det betød en MEGET stor indkomstnedgang da jeg stadig var på sygedagpenge og min mand gik fra en lederløn ned på en revalideringsydelse. Det havde den konsekvens at husplanerne måtte sættes på standby:\'(.

Grunden til vi skulle ha haft det nedlagte landbrug var for at vi kunne give væres unger hver deres værelse samt mulighed for at have hund og hest hjemme. De har alle 3 (men specielt de to store) enorm glæde af at være omkring dyr da de har meget nemmere ved at omgåes dem end mennesker.

I stedet var/er vi så havnet i en lejlighed hvor vi mangler et værelse. Den mellemste og mindste deler værelse hvilket på ingen måde er optimalt med den mellemstes diagnoser. Hun har meget brug for ro og orden og det er svært med en lillesøster med krudt i bagen

MEN...

Nu har vi efter al sandsynlighed fundet os et helt nybygget hus (som vi kan leje på ubegrænset tid) der er stort nok til os alle 5 og hvor vi må have hund 

Og ikke nok med det.....Vi har hele tiden vidst hvad race hund vi skulle ha for at få den hund der ville passe allermest optimalt ind i vores familie. Men der findes ikke mange af dem så det er svært at få en hvalp. Men idag har jeg lige fået afvide at vi kan forvente der kommer en længe ventet Mastiff hvalp til os i april hvis parringen med de forældre vi har ventet på lykkedes!

Og det kunne jo bare ikke passe mere perfekt sammen at hvis vi får vores hus hvor vi må ha hund lige om snart og så kommer der en lækker mastiff vapsi i april! Det er simpelthen den mest fantastiske hund selvom det er en ordentlig kæmpe.

Er bare så lyklig og ka slet ik holde ud at skulle vente så jeg var nødt til lige at måtte dele det med nogen !!

Håber ikke det blev alt for forvirrende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Anonym trådstarter

Ha ha...man vil jo nok meget nemt kunne gætte hvem jeg er ud fra beskrivelsen af vores familie ! Hurra for forsinket ammehjerne !Men så bedes dem der ved hvem vi er holde tæt

Anmeld

17. november 2010

DK

Uanset anonym eller ej, så KÆMPE stort tillyke med det hele! Der er intet så skønt når det hele bare lige "vil"!

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Uanset anonym eller ej, så KÆMPE stort tillyke med det hele! Der er intet så skønt når det hele bare lige "vil"!

Tak ! Det er super dejligt....syns oz det var vores tur til heldet vendte lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.