Julekort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Diana...

Hej alle sammen

Er der nogen af jer der får lavet julekort på nettet med eget billed 

Hvilken sider bruger i og hvad koster det? 

Knus Diana med sin egen lille juletrold 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Moar'en

hvor han bare blevet stor.

Vi fik lavet sidste år ved www.billedbutikken.dk/, super nemt, vi brugte dem også da vi skulle lave takkekort til bryllup, vi havde dem inden for 2 dage og prisen mener jeg er ca 70 kr for 10 med kuverter

Anmeld

17. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Diana... skriver:

Hej alle sammen

Er der nogen af jer der får lavet julekort på nettet med eget billed 

Hvilken sider bruger i og hvad koster det? 

Knus Diana med sin egen lille juletrold 

jeg har fået lavet ved en venindes svigermor hun tager 8,50 stk. tror jeg det var

www.mw-grafik.dk

Anmeld

17. november 2010

Stumpen

Jeghar lige bestilt hos dem her:

http://www.vistaprint.dk/forbruger-jul.aspx?GP=11%2f12%2f2010+3%3a44%3a08+PM&GPS=1364993617&GNF=0&rd=3

20 kort for 42 kr tror jeg det blev  Plus så meget man kan redigerer, det blev jeg noget imponeret over... Jeg tog det billigste af det billigste.. Men når man har valgt billede, design osv og var i gang med at bestille kan man ændre papir, få konvelutter der matcher papirets design osv til ekstra priser self..

Anmeld

17. november 2010

SaNiNa

Vi har brugt vistaprint i år og sidste år har været rigtig godt tilfreds og så det meget let at finde rundt i.

Anmeld

17. november 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Jeghar lige bestilt hos dem her:

http://www.vistaprint.dk/forbruger-jul.aspx?GP=11%2f12%2f2010+3%3a44%3a08+PM&GPS=1364993617&GNF=0&rd=3

20 kort for 42 kr tror jeg det blev  Plus så meget man kan redigerer, det blev jeg noget imponeret over... Jeg tog det billigste af det billigste.. Men når man har valgt billede, design osv og var i gang med at bestille kan man ændre papir, få konvelutter der matcher papirets design osv til ekstra priser self..

1000 tak det var da en nem side. Jeg plejer at bruge foto.com men synes godt nok de er blevet dårlige jeg skulle bestille 4 kalender og et krus og jeg kunne ikke bestille dem sammen så det var samme fragt og ekspeditions gebyer så det måtte jeg betale 3 gange, så besluttet lige at jeg sgu ikke gad betale en 4 gang også skide irriterende så bliver det jo RØV dyrt i sidste ende. 

Så nu der bestilt kort på vistaprint. 

Tak for hjælpen. 

Anmeld

17. november 2010

Stumpen

Diana... skriver:

1000 tak det var da en nem side. Jeg plejer at bruge foto.com men synes godt nok de er blevet dårlige jeg skulle bestille 4 kalender og et krus og jeg kunne ikke bestille dem sammen så det var samme fragt og ekspeditions gebyer så det måtte jeg betale 3 gange, så besluttet lige at jeg sgu ikke gad betale en 4 gang også skide irriterende så bliver det jo RØV dyrt i sidste ende. 

Så nu der bestilt kort på vistaprint. 

Tak for hjælpen. 

Det var nu 62 kr og ikke 42 kr...

En skam du havde bestilt, for mener at jeg har set at man kan få gratis krus derinde... Men egentlig forkasteligt at man ikke kan bestille en stor ordre!!

Men det var så lidt.... Siden bliver også gemt til næste år

Anmeld

17. november 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Det var nu 62 kr og ikke 42 kr...

En skam du havde bestilt, for mener at jeg har set at man kan få gratis krus derinde... Men egentlig forkasteligt at man ikke kan bestille en stor ordre!!

Men det var så lidt.... Siden bliver også gemt til næste år

Ja jeg så godt der var bedre tilbud der inde end på foto.com rigtig øv. Men det ved jeg så til næste år. 

Anmeld

17. november 2010

L-Mortil3

Vi plejer at bruge foto.com men har iår valgt at bruge print2people.dk

Og HOLD OP hvor er de flotte, og leveringen var hurtig! Det er ikke voldsomt dyrt ej heller, men heller ikke de billigste
Prisen afhænger af antallet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.