Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle. jeg har ledt på nettet i timevis efter nyt betræk til min datters maxi cosi autostol, -uden held.. er der nogen herinde der ved ved hvor det kan købes, eller hvor man evt kan få det syet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tina-nm skriver: hej alle. jeg har ledt på nettet i timevis efter nyt betræk til min datters maxi cosi autostol, -uden held.. er der nogen herinde der ved ved hvor det kan købes, eller hvor man evt kan få det syet ?
Følger lige med herinde for er der nogle der kan sy det så er jeg også mega interesseret
her kan du få et sommerbetræk..
http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c22_Maxi-Cosi-Priori-XP.html
Under tilbehør finder du alle maxi cosi sommerbetræk.
ellers så prøv da at hør babysam ad om de kan bestille et hjem.
:-) Sisse
ladydan1 skriver: her kan du få et sommerbetræk.. http://www.babyparadies-shop.de/store/index.php?cat=c22_Maxi-Cosi-Priori-XP.html Under tilbehør finder du alle maxi cosi sommerbetræk. ellers så prøv da at hør babysam ad om de kan bestille et hjem. :-) Sisse
Kan du ikke sy sådan et???
twinboys skriver: Kan du ikke sy sådan et???
nej der må jeg melde pas! :-) Engang syede jeg meget meeen det er ikke lige det jeg gør i nu :-)
Sker der ellers noget i Haderslev i weekenden? skal på camping derovre.
ladydan1 skriver: nej der må jeg melde pas! :-) Engang syede jeg meget meeen det er ikke lige det jeg gør i nu :-) Sker der ellers noget i Haderslev i weekenden? skal på camping derovre. :-) Sisse
Ja da jeg er i byen... smiler... Er det gammelbro i skal på????
twinboys skriver: Ja da jeg er i byen... smiler... Er det gammelbro i skal på????
jeps :-) Det er det nemlig...faktisk er manden der allerede ...han skulle arbejde i jylland denne og næste uge og så var det nemmere at vi kom over til ham end at han tog turen hjem.
ladydan1 skriver: jeps :-) Det er det nemlig...faktisk er manden der allerede ...han skulle arbejde i jylland denne og næste uge og så var det nemmere at vi kom over til ham end at han tog turen hjem. :-) Sisse
Hyggeligt...
twinboys skriver: Hyggeligt...
ja det skal det da nok blive :-) Tiden skal nok gå hurtigt..måske med en tur ned over grænsen :-)
ladydan1 skriver: ja det skal det da nok blive :-) Tiden skal nok gå hurtigt..måske med en tur ned over grænsen :-)
Smiler og ja julehandle i Tyskland
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128