jeg elsker onsdag, fordi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Tanja84

Uha... her elsker vi også onsadg, da det er den ugentlig dag, hvor vi mødes i Mødregruppen

Tænk engang hvad man gjorde før mødregruppern? Ja, jeg kunne i hvert fald ikke undværre tøserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

missie20

Tanja84 skriver:

Uha... her elsker vi også onsadg, da det er den ugentlig dag, hvor vi mødes i Mødregruppen

Tænk engang hvad man gjorde før mødregruppern? Ja, jeg kunne i hvert fald ikke undværre tøserne

Lige præcis, skal også i mødregruppe og elsker og vise min dejlige bassemand frem  og snakke med de andre mødre om ens bebs. Så rart og få luftet en masse spørgsmål og tanker.

Anmeld

17. november 2010

Persille83

Jeg elsker onsdage fordi så går jeg ind i en nye uge = 1 uge mindre til termin... Yiir

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Jeg elsker onsdag fordi der kommet nyt One Tree Hill og Top Model  hehe sådan er det at være seriejunkie.

Anmeld

17. november 2010

Polkaprik

Elsker onsdag fordi man føler det snart er ved at være weekend og så er der Crime Night på kanal 5! :-) Ser ikke ret meget tv men lige den aften sidder jeg gerne et par timer og sluger det hele råt:-D

Anmeld

17. november 2010

Tanja84

missie20 skriver:

Lige præcis, skal også i mødregruppe og elsker og vise min dejlige bassemand frem  og snakke med de andre mødre om ens bebs. Så rart og få luftet en masse spørgsmål og tanker.

Det er nemlig det.

Det er så rart at kunne mødes med nogen der har samme interesse, og gider hører på det samme snik, snak og babysprog uge efter uge

Anmeld

17. november 2010

Tanja84

Persille83 skriver:

Jeg elsker onsdage fordi så går jeg ind i en nye uge = 1 uge mindre til termin... Yiir

Uha, det er da også bare det bedste.

Kan lige så tydeligt huske, hvor meget jeg lige pludselig holdt af mandag, som jo ellers er den dag på ugen, folk hader mest. Men her betød det nemlig også, EN uge mindre til termin

Anmeld

17. november 2010

Maja88

ej hvor en unfair tråd... kunne godt æde sådan en snegl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.