Hej de damer...
Har ikke rigtig fået skrevet herinde et stykke tid, men læser og følger med hver dag...
Nååå jaaa... nu har jeg jo snart en stor datter på 2 år. Det er gået så stærkt. Hun snakker som et vandfal, det helt vildt. Bliver hver dag inponeret over hvad hun kan sige. Hun kan tælle til 10 helt rent.
Men hun har så meget astma, vi har 2 gange måtte tage akut på skadestuen fordi hun ikke kunne få vejret... og hun døjer med det hver dag og man kan se det en hindring for hende. Hun er super aktiv og sidder ikke stille i 2 min, men hun bliver bare så hurtig forpustet, det så synd for hende. Og hendes eksem...pyhaaa... det os bare gået helt over gevind... Hun klør og klør, og intet hjælper... Hun går rundt og siger " det klør mor....av av"
Men ud over det..så hun bare sådan en glad pige med krudt i røven, og prøver virkelig hendes mor af... Hun har så meget humor, det troede jeg ikke så små skabninger havde, men det har hun godt nok...en rigtig drillepind....
her er lidt billeder af tøsen... de første fik vi taget i mandags hos fotograf og skal bruges til julegave til alle bedsterne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld