Mødregruppe Kbh eller Malmø...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. november 2010

fit_fys

Hej piwer!

Sidder her i Malmø med lille Viktor og nyder livet som nybagt mor Desværre, da jeg bor i Malmø, har jeg ikke nogen mødregruppe.... Er der nogle af jer der har lyst til at starte en ny op? enten i Malmø eller Kbh, eller skiftevist? Man kunne jo sagtens kombinere det med en shoppetur i Malmøs gader

Jeg har været i kontakt med nogle herindefra om det, og det kunne være så fedt hvis vi kunne få noget op at køre

Skriv endelig!

Knus Tine og Viktor! >:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Bellinda89

T.K. skriver:

Hej piwer!

Sidder her i Malmø med lille Viktor og nyder livet som nybagt mor Desværre, da jeg bor i Malmø, har jeg ikke nogen mødregruppe.... Er der nogle af jer der har lyst til at starte en ny op? enten i Malmø eller Kbh, eller skiftevist? Man kunne jo sagtens kombinere det med en shoppetur i Malmøs gader

Jeg har været i kontakt med nogle herindefra om det, og det kunne være så fedt hvis vi kunne få noget op at køre

Skriv endelig!

Knus Tine og Viktor! >:<

Hej

Har ikke været online i lang tid , så derfor jeg først har set din besked i min indbakke nu

Men jeg er som sagt stadig frisk

Anmeld

7. januar 2011

fit_fys

Stoltmor21 skriver:

Hej

Har ikke været online i lang tid , så derfor jeg først har set din besked i min indbakke nu

Men jeg er som sagt stadig frisk

Det lyder rigtig godt!

Hollybaby er også frisk, så vi kan vel finde en dato alle tre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.