Løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Anonym trådstarter

Hej

Andre der arbejder som bogholderiassistent og vil fortælle hvad de får i løn inkl. pension.. antal år, og hvor henne i landet... ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen?? Man kan svare som anonym...

Anmeld

17. november 2010

Lillefe

Anonym skriver:

Hej

Andre der arbejder som bogholderiassistent og vil fortælle hvad de får i løn inkl. pension.. antal år, og hvor henne i landet... ??

Jeg tror nok du skal lade folk kunne svare ano også bare lige til info.. for jeg ville ikke fortælle hvad jeg fik i løn offentligt det må man jo faktisk ikke dele

Anmeld

17. november 2010

Den lykkelige

Perl skriver:

Jeg tror nok du skal lade folk kunne svare ano også bare lige til info.. for jeg ville ikke fortælle hvad jeg fik i løn offentligt det må man jo faktisk ikke dele

Hvorfor må man ikke det?? Nu er jeg desværrearbejdsløs da jeg lie er færdig med uddannelse og snart skal på barsel.. men ville da til en hver tid sige til hvem som helst hvad jeg tjener..

Anmeld

17. november 2010

Diana...

milopilo skriver:

Hvorfor må man ikke det?? Nu er jeg desværrearbejdsløs da jeg lie er færdig med uddannelse og snart skal på barsel.. men ville da til en hver tid sige til hvem som helst hvad jeg tjener..

Det må man ikke særlig mange steder. En af grundende er at det ikke er alle der får samme løn selv om det det samme arbejde. 

Anmeld

17. november 2010

Den lykkelige

Nå ok men tænkte ikke overfor andre kollegaer, men familie, venner og her f.eks. :-)

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Mente jeg også jeg havde givet folk ret til.. har jeg måske ikke??

Anmeld

17. november 2010

Karina

milopilo skriver:

lønninger i det offentlige er offentlig....... man kan bare anmode om agtindsigt heri efter offentlighedsloven