åh sådan en morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Lone Jakobsen

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1528595068595

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

MarieMor

nutche skriver:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1528595068595

åhh .. man kan da ikke andet end ha' ondt af sådan en mand !! øv øv siger jeg bare !! 

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

MarieMor skriver:

åhh .. man kan da ikke andet end ha' ondt af sådan en mand !! øv øv siger jeg bare !! 

nej jeg var bare færdig af grin

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

nutche skriver:

nej jeg var bare færdig af grin

hehe okay ,, lidt morsomt er det da også må jeg indrømme ,, meen GODT det ikke er mig ( har heldigvis en carport herhjemme så der ikke nogen chance for at ta' fejl af bilerne om morgenen !!   )

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

MarieMor skriver:

hehe okay ,, lidt morsomt er det da også må jeg indrømme ,, meen GODT det ikke er mig ( har heldigvis en carport herhjemme så der ikke nogen chance for at ta' fejl af bilerne om morgenen !!   )

vi har 2 biler, så manden kan selv vælge hvilken der er mindst sneet til han stille også altid hans der hvor der er læ fra huset.

jeg er mere ligeglad... jeg har god tid til at varme bilen op inden jeg aflevere børnene i skole, dagpleje og børnehave

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

nutche skriver:

vi har 2 biler, så manden kan selv vælge hvilken der er mindst sneet til han stille også altid hans der hvor der er læ fra huset.

jeg er mere ligeglad... jeg har god tid til at varme bilen op inden jeg aflevere børnene i skole, dagpleje og børnehave

hvor sødt af dig !!

Anmeld

23. november 2010

Lone Jakobsen

he he, synes den burde op i dagens anledning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.