Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2010

spj

Nogen der ved hvornår man får udbetalt sine dagpenge?
Min løn stoppede den 27.10.10. Hvornår fik i dagpenge efter jeres løn stoppede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Den lykkelige

Nu ved jeg ikke om det er ens.. men da min kæreste skulle på dagpenge (hvor han havde meldt sig arbejdsløs sidst i en måned) der fik han først noget udbetalt næste d. 1 :-(

Anmeld

17. november 2010

Malthes mor

Ring til din sagsbehandler. De ved præcist hvilken dato de udbetaler dagpenge. Der var rod ved min DP-udbetaling. Så jeg fik en tidlig udbetaling/straks udbetaling. Da der jo var regninger, som skulle betales. Nu er jeg gået på alm løn igen, og håber at jeg får den udbetalt uden bøvl her til d.1/12.

Anmeld

17. november 2010

spj

Tak for svar. Så må jeg lige vente lidt endnu og se om der sker noget. Er bare bange for at blive glemt. Det burde være i orden med Kommunen for hver måned har jeg skulle udfylde et papir om at jeg stadigvæk er på barsel, hvornår min løn ophøre og hvornår jeg skal tilbage på arbejdet.

Anmeld

17. november 2010

Malthes mor

spj skriver:

Tak for svar. Så må jeg lige vente lidt endnu og se om der sker noget. Er bare bange for at blive glemt. Det burde være i orden med Kommunen for hver måned har jeg skulle udfylde et papir om at jeg stadigvæk er på barsel, hvornår min løn ophøre og hvornår jeg skal tilbage på arbejdet.

Det har jeg også gjort, men men men.....

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

jeg stoppede på job den 29/10, men får første udbetalt penge den 1/1-11. her er det så fordi jeg har 3 ugers karantæne. men jeg vil gætte på at du får penge den sidste hverdag før den første. dagpenge udbetales nemlig med tilbagevirkende kraft (hedder det ikke sådan)

Anmeld

17. november 2010

Vibeke Henriksen

Hejsa.

Jeg stoppede min uddannelse d. 13/9-10. jeg fik dog lige 3 ugers karantæne fordi at jeg selv stoppede min uddannelse. Men jeg fik først dagpenge 1 1/2 mdr efter altså d. 1/11-10.

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

spj skriver:

Nogen der ved hvornår man får udbetalt sine dagpenge?
Min løn stoppede den 27.10.10. Hvornår fik i dagpenge efter jeres løn stoppede?

Det kommer jo helt an på, om du er forud- eller bagudlønnet Men her er et link til udbetalingsperioderne:
http://www.adir.dk/sw31727.asp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.