Er det mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Ja jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere.. er helt tom for ideer. Jeg håber der er nogen som vil komme med lidt svar, for jeg aner ikke mine levende råd længere..

Mit og kærestens forhold er helt ude i hampen.. Vi er forlovet og har været sammen i 4½ år, har en baby på 4 mdr men vi skændes konstant!!

det startede ca da jeg var 4 mdr henne, hvor vi begyndte at skændes sådan for alvor. Nu er det så slemt, at vi er begyndt at svine vores familier til når vi skændes, der er ord som kælling, idiot, nar osv. Vi troede begge det ville ændre sig når vi fik baby, men slat ikke.. vi har aftalt at vi ikke vil skændes foran baby, men han råber bare op og baby sidder helt som forstenet.. Jeg har prøvet at tage baby med i andet rum, men så kommer han bare derind.. Nå det er det mindste problem..

prikken over i´ et kom i aftes.. For det første,synes jeg han tilbringer alt alt for lidt tid sammen med baby. Og mig for den sags skyld. Han skal presses til at overtage baby, og til at jeg kan få tid til 2 timer at køre ud til en veninde.. SKYND DIG bliver der altid sagt, når jeg skal noget.. (det kan da godt være han er nervøs ved at være alene med baby, og om han kan klare det) Men det har han bevist at han sagtens kan, MEN stadig bliver han ved..

han er altid ude ved sine kammerater, og kan ikke se noget galt i det...  Nå men så i går, skulle vi ud og købe lidt legetøj m.m. til baby, jeg skal gå ind og får den der igen.. SKYND DIG! Jeg løber ind i butikken finder hvad vi skal have og ud igen.. det tog 10 min. Vi kører hjemad.Han kører som død og helvede, bander og svovler.. For helvede, så kør dog mand osv. Har ofte sagt han skal køre ordentligt når baby er med...

Vi kommer hjem kl. 16 og nu skal han pludselig ud af døren inden bilen er slukket igen.. hans kammerat har fødselsdag sp han ville lige tage en øl med ham.. han bor 25 min væk, men det helt ok. Kl. 18 skriver jeg og spørger hvornår han ville komme hjem.. der siger han så: hvornår skal jeg, smil... jeg siger, hvad med nu? han ville så køre ½ time derefter. han tager kammeraten med, da han kender mange i den by vi bor.. fint nok..

kl bliver 20 og han er ikke kommet hjem endnu, jeg skriver hvornår han kommer og det er snart siger han.. 2045 er han hjemme og det kan jeg leve med..(har oplevet det mange gange før) det er altid mig som putter baby, men efter baby fik flaske gik jeg ind til ham og sagde nu kunne han godt overtage.. det gjorde han og baby sov efter 15 min.

han kommer ind i stuen, og vi snakker 5 min, han sidder med sin mobil, og jeg siger om han ikke gider ligge den eller om han har travlt.. ja han har travlt, og jeg siger så, han da forhåbentligt ikke skal ud mere idag.. jo lige ud 10 min, da en som skylder os 500,- ville være i byen.. nå nu je jo sur, og svarer ham ikke.. han går ud og siger inden han går.. jeg er hjemme indenfor 15 min..

Han skriver en besked 10 min efter hvor der står undskyld, og han skal nok skynde sig.. ja, da klikken blev 2220 skriver jeg han er en idiot og ikke kan være det bekendt.. han skriver han skynder sig..0140 er han ikke kommet og han skriver undskyld igen..

han var hjemme 0330!!!!!!!! jeg havde taget hans dyne ind i stuen og låst ind til soveværelset hvor mig og baby var.

nu har jeg smidt min ring, aner ikke hvad jeg skal.. Gider ikke blive pisset på mere.. Synes det så respektløst af ham og forlade os sådan..

Hvad siger i??? Har I nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Pige2009

Det lyder slet ikke til at han prioriterer jer særligt højt ift. kammeraterne. Har du prøvet at tale med hans familie om din bekymring? Det var måske en mulighed. Eller måske flytte med jeres barn en uges tid eller to, så han kan se, hvad han mister.

Jeg tror også du skal gøre op med dig selv, om du virkelig elsker ham o g er villig til at kæmpe for forholdet. Mange tror - fejlagtigt - at babys ankomst vil ændre en masse ting i ens forhold, men det gør det bare ikke.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg ringede oveni købet til ham kl 02 nok 10 gange men han tog den ikke.. jamen jeg har sagt jeg flytter og han kan glemme alt om baby..

hans familie skal ikke blandes ind i det. Jeg elsker ham af hele mit hjerte, men gider ikke finde mig i det her mere.. Synes det er så luset gjort. nu ligger han og sover og baby er lysvågen.. jeg passer baby selvfølgelig, men synes det helt forkert det billede her altyså..

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

vil bare sige at jeg har læst det hele , og hold da op hvor var jeg bare blevet sur over sådan en opførsel !! jeg hader simpelthen det der med at de siger de snart kommer hjem og så går der flere timer !? som om man ikke bliver bekymret !?

synes også det lyder som en god idé at tá væk en uge eller 2 sådan lige for at se hvordan det går ?? virker som om han bare tager jer for givet , og det er sku forkert !!

håber han finder ud af hvad det er han har og begynder at sætte lidt pris på det også ! STORT KRAM HERFRA

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Kæmpe  til dig!

Har lyst til at sige til dig at hvis jeg havde mit eget sted måtte du komme & være hos mig & få det hele lidt på afstand! Og du er os velkommen til at skrive privat til mig 

Du skal slet ikke finde dig i at han bliver væk på den måde, for mig at læse virker det som om han hele tiden har vidst at han ikke ville komme tilbage efter 15 minutter. Han opføre sig slet ikke som en far burde! 

Tror også den eneste måde hvorpå han måske forstår det er at du flytter i en uge eller to!  Så kan han sgu lære det!

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Anonym skriver:

Jeg ringede oveni købet til ham kl 02 nok 10 gange men han tog den ikke.. jamen jeg har sagt jeg flytter og han kan glemme alt om baby..

hans familie skal ikke blandes ind i det. Jeg elsker ham af hele mit hjerte, men gider ikke finde mig i det her mere.. Synes det er så luset gjort. nu ligger han og sover og baby er lysvågen.. jeg passer baby selvfølgelig, men synes det helt forkert det billede her altyså..

Hvis jeg var dig, ville jeg pakke nogle ting nu her mens han sover & så tage afsted. Så når han vågner engang, så vågner han op til ingenting & så må han se hvor sjovt han synes det er.

Anmeld

17. november 2010

Den lykkelige

Puha det må ikke være sjovt at være dig!! :-(
Bliver helt trist af at læse dit indlæg :-(
Ved ikke hvad du skal gøre.. men lyder virkelig ikke til at prioritere dig-baby og jeres forhold.. Jeg ville aldrig kunne leve med det der selv.. :-( Synes det meget respektløst overfor dig.. Hvad laver han ude til så sent?? Hvor er han henne? Skal han og dem han er sammen med ikke tidlig op på job osv?

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

SoffiLine skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg pakke nogle ting nu her mens han sover & så tage afsted. Så når han vågner engang, så vågner han op til ingenting & så må han se hvor sjovt han synes det er.

SÅ enig !!

Han fortjener da slet ikke jer 2 , håber i har et sted at ta' hen !!

Anmeld

17. november 2010

Anonym trådstarter

Nej alle vennerne er arb. løse.. Er bare helt grædefærdig.. Han har så brugt næsten alle vores penge i går.. heldigvis har jeg lidt selv, men ja jeg er igang med at pakke vores ting.. så må vi se hvor jeg kan tage hen. ihh bliver sgu helt sur igen..

Anmeld

17. november 2010

Baby_girl2011

Til dig.. 

Sys virkelig han lyder til at være uansvarlig.. Uden at kende ham.. 

Hvis jeg havde været i dine sko, havde jeg pakket noget tøj til dig og baby, så taget hen til nogle.. 

Uden at kende ham eller dig, sys jeg IKKE at han fortjener dig eller bebs.. Har virkelig ondt af dig. Men han trænger til en lærestreg.. 

Håber du finder ud af det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.