brug for hurtigt svar. sove i barnevogn og tåge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det vidste jeg godt nok ikke!!!!

Jeg har ellers haft Frederikke stående i vores carport flere gange imens der har været tåget. Idag står hun godt nok inde i vores teknikrum i barnevognen med døren åben, fordi jeg synes det var liiiiige koldt nok udenfor.

Men tak for info - det er da rart at vide!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

<3

bette skriver:

jo men så kan mikkel da ik følge med... hvis jeg bare stormer derudaf...

Så giv ham en køretur for en gangs skyld hvor han sidder oppe i bv med den bette

Man har en regel indtil man laver en undtagelse også følger man reglenen igen.

Anmeld

17. november 2010

bette

Kirle skriver:

Så giv ham en køretur for en gangs skyld hvor han sidder oppe i bv med den bette

Man har en regel indtil man laver en undtagelse også følger man reglenen igen.

joooh men det tror jeg ik den kan holde til :S 

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det vidste jeg godt nok ikke!!!!

Jeg har ellers haft Frederikke stående i vores carport flere gange imens der har været tåget. Idag står hun godt nok inde i vores teknikrum i barnevognen med døren åben, fordi jeg synes det var liiiiige koldt nok udenfor.

Men tak for info - det er da rart at vide!!!

VOKSIPOSEN!! så er intet for koldt kun -10 grader.

Anmeld

17. november 2010

Anne85

Ej piger.... ungerne må altså godt sove ude : Det er kun i barnets første måneder, hvor kredsløbet stadig er lidt umodent, at man anbefaler at børn ikke sover ude i fugtigt vejr.
Børn må gerne sove ude i tåge, klar frost o.lign. og det må være ned til minus 10 grader.

Syge børn skal aldrig sove ude - og har man et barn med astmatisk bronkitis eller lignende skal de selvfølgelig heller ikke sove ude i tåge osv - men et sundt raskt barn der ikke er helt spæd ville jeg til hver en tid ligge ud og sove

Anmeld

17. november 2010

Valle81

Anne85 skriver:

Ej piger.... ungerne må altså godt sove ude : Det er kun i barnets første måneder, hvor kredsløbet stadig er lidt umodent, at man anbefaler at børn ikke sover ude i fugtigt vejr.
Børn må gerne sove ude i tåge, klar frost o.lign. og det må være ned til minus 10 grader.

Syge børn skal aldrig sove ude - og har man et barn med astmatisk bronkitis eller lignende skal de selvfølgelig heller ikke sove ude i tåge osv - men et sundt raskt barn der ikke er helt spæd ville jeg til hver en tid ligge ud og sove

Anmeld

17. november 2010

<3

bette skriver:

joooh men det tror jeg ik den kan holde til  

Så få ham til at kravle ind i indkøbskurven Der må være en udvej

Anmeld

17. november 2010

Lone Jakobsen

Anne85 skriver:

jamen jeg sad også bare og undrede mig.

mine børn har sover ude i al slags vejr. bortset fra (som du skriver) 10 graders frost.

der er mange muligheder for at stille dem lidt i læ, men tåge har (så vidt jeg ved) aldrig skadet et barn med alm. godt helbred.

Anmeld

17. november 2010

FruEllingsen

Fik lige spurgt SP

Hun fortalte at sunde og raske børn af alm størrelse gerne må sove ude i tågen.

Men ellers tak for svarene

Anmeld

17. november 2010

Sabina92

Enig ^^ Self. må børn da sove ude i tåge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.