Page eller langt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

NessaXenia

PAGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Dictes mor

Næ hvor dejligt, at I allesammen synes page, for det er det jeg helst vil, men manden er ikke særlig glad for det. Hvad er det med mænd og langt hår?

Anmeld

17. november 2010

Chillien

Page! Det ser mega godt ud til dig... Gad godt kunne have page og se sådan ud.. Min mand vil heller ikk have jeg klipper de lange lokker  

Anmeld

17. november 2010

wamse

page

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

page!!!!!!!! uden tvivl.. det gør da helt sikkert mest godt for dit ansigt

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

Dictes mor skriver:

Næ hvor dejligt, at I allesammen synes page, for det er det jeg helst vil, men manden er ikke særlig glad for det. Hvad er det med mænd og langt hår?

og det skal han bestemme fordi??

Anmeld

17. november 2010

Mor-til-asta-09

Dictes mor skriver:

Jeg skal klippes i næste uge, og vil gerne have det i page, hvad synes I, her er et billede af mig med page og et med langt (som jeg har nu):

Page er helt klart bedst til dig super frisk..

Anmeld

17. november 2010

Den lykkelige

Da jeg læste overskriften tænkte jeg klart langt hår.. da jeg næsten altid synes det pænest og elsker længden :-) Men efter at se dine billeder synes jeg helt klart page.. Klær dig SÅ godt!!! :-)

Men ja mænd har noget med langt hår.. Min kæreste har sagt flere gange "bare fordi du bliver mor må du altså ikke få "mor hår" vel?"... Han synes kvinder skal have langt hår.. og der er ikke noget at diskutere.. :-) Engang jeg farvede mit hår havde jeg jo lagt det op på hovedet og gjort det helt fladt så jeg kunne gå rundt mens det "trak".. Så sagde han endda "køn er du ikke med kort hår.." Øhhh.. så det kun håret der gør mig køn, tænkte jeg bare ;-)

Anmeld

17. november 2010

Baby_girl2011

helt klart page... 

du ser bare så frisk ud.. altså det gør du os med langt, meen man lægger mærke til dig med page D:

Anmeld

17. november 2010

Thereseh

Jeg stemmer også for page 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.