Ideer til nisserier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.716 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Tullebobs

Hej piger

Nu nærmere juletiden sig jo som bekendt - så kom med jeres bedste ideer til, hvad drillenissen kan finde på. Jeg er lidt ideforladt - og kan ikke rigtig komme videre end at farve mælken grøn, binde snørrebånd sammen og flytte rundt på ting...

Jeg synes, det er så sjovt, når ens 5 årige står med store øjne og virkelig tror på nissen. Så i denne december skal den have fuld gas, man ved jo aldrig. hvornår barnetroen forlader ham.

Julekram fra Trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

nicole

Hvad hælder du i mælken så den skifter farve?

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

nicole skriver:

Hvad hælder du i mælken så den skifter farve?

Kan man ikke bruge frugtfarve? det smager nemlig ikke af noget??

Knus Soffi 

Anmeld

17. november 2010

nicole

ok det må jeg prøve

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

nicole skriver:

ok det må jeg prøve

Tror helt bestemt man kan bruge det, brugte nemlig rød frugtfarve i det flødeskum jeg skulle bruge til to lagkager i søndags Og det ændrede ikke smag.

Men god fornøjelse 

Anmeld

17. november 2010

JulieE

nicole skriver:

ok det må jeg prøve

Hvis det skal være rigtig godt, kan du bruge en enganssprøjte med kanyle, så kan du få en uåbnet mælk til at skifte farve

Anmeld

17. november 2010

JulieE

Tullebobs skriver:

Hej piger

Nu nærmere juletiden sig jo som bekendt - så kom med jeres bedste ideer til, hvad drillenissen kan finde på. Jeg er lidt ideforladt - og kan ikke rigtig komme videre end at farve mælken grøn, binde snørrebånd sammen og flytte rundt på ting...

Jeg synes, det er så sjovt, når ens 5 årige står med store øjne og virkelig tror på nissen. Så i denne december skal den have fuld gas, man ved jo aldrig. hvornår barnetroen forlader ham.

Julekram fra Trine 

Hvad med en toiletpapirs guirlande gennem hele huset, små sjove ting i skoene og binde jakkerne samme i ærmerne

Anmeld

17. november 2010

Chillien

Man ku tegn e et lille overskæg på sig selv og lade som ingenting og så blive meget overrasket når purken udpeger det for dig...? Og give nissen skylden selvfølgelig...

Anmeld

17. november 2010

MarieMor

hvad med at komme med en lille hentydning fra "nissen" ved at stille skål , ske og kanel frem om morgenen .. og så lave lidt risengrød til "den" ?? <3

Anmeld

17. november 2010

Tullebobs

Sikke opfindsomme I er! Super med nogle flere ideer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.