Hej
Jeg skriver fordi jeg er blevet tilbudt gratis at komme med til et kursus for telepati med sin hund.
Jeg vil lige sige at jeg på ingen måder før har haft noget at gøre med den alternative verden, men jeg har haft en adfærdsterapeut inde over min hund, da den efter nogle meget traumatiske måneder i mit liv ikke længere kan være alene hjemme. Han hyler konstant, med efterfølgende klager fra naboerne. Så sidste udvej kan jo være at skulle skille mig af med ham, og det er bare IKKE en løsning.
Nu har jeg googlet det, og synes ikke der står så meget om det, men noget om at man kan komme til at forstå sin hund bedre.
Jeg skal nu afsted i morgen, og er pænt sagt ret meget i tvivl om hvad der skal ske. Har fået fortalt at vi skal være 8 mennesker, hvor alle har et billede med af dyret. Jeg skal derfor i kontakt med et ukendt dyr, og en anden skal "tale" med min hund.
Umiddelbart kan jeg kun grine af det, men samtidig fornemmer jeg at hunde fornemmer meget mere end man lige aner. Men hvordan kan jeg kanalisere noget når jeg nu er så mistroisk.
Har tænkt på at aflyse flere gange, men nu tager jeg afsted og så må vi se hvad der sker.
Er der nogen herinde der har noget erfaring på dette område? For så vil jeg gerne høre om det.
Hilsen den tvivlende, som alligevel har et åbent sind.
Anmeld