Hunde og telepati, nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Pena

Hej

Jeg skriver fordi jeg er blevet tilbudt gratis at komme med til et kursus for telepati med sin hund.

Jeg vil lige sige at jeg på ingen måder før har haft noget at gøre med den alternative verden, men jeg har haft en adfærdsterapeut inde over min hund, da den efter nogle meget traumatiske måneder i mit liv ikke længere kan være alene hjemme. Han hyler konstant, med efterfølgende klager fra naboerne. Så sidste udvej kan jo være at skulle skille mig af med ham, og det er bare IKKE en løsning.

Nu har jeg googlet det, og synes ikke der står så meget om det, men noget om at man kan komme til at forstå sin hund bedre.

Jeg skal nu afsted i morgen, og er pænt sagt ret meget i tvivl om hvad der skal ske. Har fået fortalt at vi skal være 8 mennesker, hvor alle har et billede med af dyret. Jeg skal derfor i kontakt med et ukendt dyr, og en anden skal "tale" med min hund.

Umiddelbart kan jeg kun grine af det, men samtidig fornemmer jeg at hunde fornemmer meget mere end man lige aner. Men hvordan kan jeg kanalisere noget når jeg nu er så mistroisk.

Har tænkt på at aflyse flere gange, men nu tager jeg afsted og så må vi se hvad der sker.

Er der nogen herinde der har noget erfaring på dette område? For så vil jeg gerne høre om det.

Hilsen den tvivlende, som alligevel har et åbent sind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

sus73

Jeg har engang deltaget på et kursus vedr. telepati med dyr. Jeg var også meget skeptisk. Jeg oplevede, at kunne sige en masse om de dyr jeg fik billeder af, som ejerne efterfølgende kunne fortælle mig var korrekt. Jeg er nu stadig ikke helt overbevist!

Hvis din hund har adfærdsproblemer ville jeg nok vælge en mere traditionel adfærdsterapeut og ikke helt så alternativt. Jeg har selv læst til dyreadfærdsterapeut og mange adfærdsproblemer kan man løse med de for din hund rette øvelser. Afhængig af problemets omfang skal du regne med at det tager tid og ikke mindst engagement, tålmodighed og hårdt arbejde fra din side af. Held og lykke med det.

Anmeld

17. november 2010

Pena

sus73 skriver:

Jeg har engang deltaget på et kursus vedr. telepati med dyr. Jeg var også meget skeptisk. Jeg oplevede, at kunne sige en masse om de dyr jeg fik billeder af, som ejerne efterfølgende kunne fortælle mig var korrekt. Jeg er nu stadig ikke helt overbevist!

Hvis din hund har adfærdsproblemer ville jeg nok vælge en mere traditionel adfærdsterapeut og ikke helt så alternativt. Jeg har selv læst til dyreadfærdsterapeut og mange adfærdsproblemer kan man løse med de for din hund rette øvelser. Afhængig af problemets omfang skal du regne med at det tager tid og ikke mindst engagement, tålmodighed og hårdt arbejde fra din side af. Held og lykke med det.

Jeg ved hun er meget anerkendt, og hun bruger også helt almindelige adfærdsøvelser, så jeg tror den er fin nok. Grunden til hun inviterede mig med var at hun måske mente det kunne hjælpe mig, og da jeg har været så heldig at komme gratis med, har jeg sagt ja.

Hun vil gerne hjælpe mig mere med hunden, men jeg døjer selv rigtig meget med depression, og hun mener ikke hun rigtig kan hjælpe hunden så længe jeg har det så skidt, da den tydeligvis bliver meget påvirket af mig. Så nu prøver vi at vende den om, og så må hunden arbejdes med senere.

Men tak for dit input. Jeg er da lidt spændt på hvad der venter mig. Det afholdes et sted der hedder "Krystalhulen" hæhæ, så kan man jo kun forestille sig hvad der venter én...

Anmeld

17. november 2010

Miamaja

Altsaa hunde kan jo en masse som er videnskabeligt anderkendt og som iovrigt lyder helt urealistisk bl.a  snuse sig frem til om man har kraft eller paa anden maade er syg og forudsige et anfald - Det maa da vaere en form for telepati - Jeg har ingen personlig erfaring med hunde og telepati, men tror bestemt det kan lade sig goere.

Har vaeret ude for en helt fantastisk oplevelse med vores hund tio paa 1 aar for et par dage siden der skraemte mig fra vid og sans!

Anmeld

17. november 2010

Pena

Miamaja skriver:

Altsaa hunde kan jo en masse som er videnskabeligt anderkendt og som iovrigt lyder helt urealistisk bl.a  snuse sig frem til om man har kraft eller paa anden maade er syg og forudsige et anfald - Det maa da vaere en form for telepati - Jeg har ingen personlig erfaring med hunde og telepati, men tror bestemt det kan lade sig goere.

Har vaeret ude for en helt fantastisk oplevelse med vores hund tio paa 1 aar for et par dage siden der skraemte mig fra vid og sans!

Ej må jeg ikke høre hvad det er? Synes sådan noget er så fascinerende.

Min mor så et program forleden om en hund som havde besøgt en dødsyg person. Samme nat (i et andet hjem) begyndte den at hyle og te sig tosset på et bestemt tidspunkt, og næste dag viste det sig at personen var død præcis på det tidspunkt. Det er sgu da fascinerende.

Anmeld

17. november 2010

sus73

Søddepødde skriver:

Jeg ved hun er meget anerkendt, og hun bruger også helt almindelige adfærdsøvelser, så jeg tror den er fin nok. Grunden til hun inviterede mig med var at hun måske mente det kunne hjælpe mig, og da jeg har været så heldig at komme gratis med, har jeg sagt ja.

Hun vil gerne hjælpe mig mere med hunden, men jeg døjer selv rigtig meget med depression, og hun mener ikke hun rigtig kan hjælpe hunden så længe jeg har det så skidt, da den tydeligvis bliver meget påvirket af mig. Så nu prøver vi at vende den om, og så må hunden arbejdes med senere.

Men tak for dit input. Jeg er da lidt spændt på hvad der venter mig. Det afholdes et sted der hedder "Krystalhulen" hæhæ, så kan man jo kun forestille sig hvad der venter én...

Det lyder spændende, skriv endelig mere om det når du har været der, jeg er meget nysgerrig . Dyr kan fornemme ekstremt meget, og det er naturligt at din hund bliver påvirket af at du ikke har det godt. Hunde er ofte meget sensitive, det er min egen hund også.

Men fra at ens dyr fornemmer meget er der et stykke vej til via tankens kraft at formidle noget til sit dyr (telepati). Jeg har f.eks. via tankens kraft spurgt min hund om hun ville have en gulerod (som hun elsker), og jeg har oplevet at hun har reageret på det - men har også haft oplevelser hvor hun ikke har reageret . Tror det kræver ret meget øvelse, men måske jeg skal prøve at træne det lidt mere igen for en periode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.