Hjælp!!?? (sølvbryllup?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.774 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Lillefe

Hej  tøser

Kan jeg hjælpe mig!! hvad er traditioner ang. sølv bryllup? ud over æresport.. skal man så arrangere morgenmad? eller er det noget folk selv gør? mine forældre har sølvbryllup til sommer nemlig håber i kan hjæpe...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Kay

mine forældre har sølvbryllup til marst... og de har selv arrangeret morgen bord... vi skal så ordne ærredsport og noget musik... men jeg tror det er forskelligt fra fmilie til familie... så prøv evt at spørge hvad de ønsker du/i gør??

Anmeld

16. november 2010

Lillefe

Kay skriver:

mine forældre har sølvbryllup til marst... og de har selv arrangeret morgen bord... vi skal så ordne ærredsport og noget musik... men jeg tror det er forskelligt fra fmilie til familie... så prøv evt at spørge hvad de ønsker du/i gør??

ok mine forældre har arrangeret en fest.. de har lejet en kro hvor folk skal overnatte osv.. det er det som der er aftalt indtil videre..

Anmeld

16. november 2010

Kay

mine har også arrangeret fest... og jeg er igang med at arangere lidt sjov og underholdning for dem

Anmeld

16. november 2010

Lillefe

Kay skriver:

mine har også arrangeret fest... og jeg er igang med at arangere lidt sjov og underholdning for dem

Har nu skrevet og spurgt min mor, jeg hader at spørger hende om den slags.. for hun er typen som altid siger.. "det skal du slet ikke tænke på skat" bliver lidt irriteret, for man vil jo også godt glæde ens forældre og når man gør noget så blvier det jo glade. så er spændt på hvad hun svare

Anmeld

16. november 2010

Kay

kan jeg godt forstå mine forældre er mere sådan at de når at planlægge alting før vi andre bliver indraget... og det kan også være lidt irriterende... men jeg lader dem gøre det og så planlæger jeg bare noget ekstre overraskelser

Anmeld

16. november 2010

CamillaValby

Perl skriver:

Hej  tøser

Kan jeg hjælpe mig!! hvad er traditioner ang. sølv bryllup? ud over æresport.. skal man så arrangere morgenmad? eller er det noget folk selv gør? mine forældre har sølvbryllup til sommer nemlig håber i kan hjæpe...

Knus

Du får lige denne hjemmeside, den brugte jeg da min forældre havde havde sølvbryllup for nogle år siden.

Har du yderlige spørgsmål spørger du bare

http://www.solvbryllup.dk/

Anmeld

16. november 2010

Lillefe

Kay skriver:

kan jeg godt forstå mine forældre er mere sådan at de når at planlægge alting før vi andre bliver indraget... og det kan også være lidt irriterende... men jeg lader dem gøre det og så planlæger jeg bare noget ekstre overraskelser

ha sådan er mine også lidt..

Anmeld

16. november 2010

Lillefe

CamillaValby skriver:

Du får lige denne hjemmeside, den brugte jeg da min forældre havde havde sølvbryllup for nogle år siden.

Har du yderlige spørgsmål spørger du bare

http://www.solvbryllup.dk/

tusind tak

Anmeld

16. november 2010

CamillaValby

Hov den var ikke så oplysende

Men jeg kan huske at jeg fandt frem til at selve skiltet på porten skal være blaåt også skal der skrives med sølv.

Ellers er der faktisk ikke rigtig nogle traditioner til sølvbryllup der er flere til kobberbryllup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.