hjælp mig please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Anonym trådstarter

hvad ville i gøre hvis i var gravide, og jeres mand ikke ville have barnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

A.

så vil jeg sparke manden i røv og sige hej

Anmeld

16. november 2010

Kay

ved han du er gravid... eller er det bare genneralt at han siger han ikke vil havde et barn nu/aldrig??

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

ja jeg er gravid.. og vi har en datter på 6 mdr nu... han har sagt at han ikke vil have flere børn, og at han forlader mig hvis jeg er gravid.. har ikke fortalt ham det endnu.. tør sku ikke..

Anmeld

16. november 2010

SoffiLine

Du bliver nødt til at fortælle ham det! Og så krydser jeg fingre for han ikke stikker halen mellem benene og at i finder en løsning 

Jeg ville aldrig få en abort fordi min kæreste synes jeg skulle.

Anmeld

16. november 2010

Kay

jeg ville sige det til ham... og så må han gå hvis han vil gå... det er min mening... ved godt det er en skrammende tanke... men hvis det er det der gør han vil gå... går han måske før eller siden alligevel!?

Anmeld

16. november 2010

Ellim

A. skriver:

så vil jeg sparke manden i røv og sige hej

Enig!

Anmeld

16. november 2010

Anonym trådstarter

jeg er vildt meget imod abort.. og ville ikke kunne bære at få abort, da jeg har prøvet lykken ved at få et barn.. det er jo skønt.. mir største ønske er at få et barn til.. og jeg vil have det, om han skrider eller hvad... så kommer jeg bare til at stå alene med 2 små børn...

Anmeld

16. november 2010

A.

Ellim skriver:

Enig!

ja især at han selv siger at han går fra hende hvis hun bliver gravid så burde han tænke med hoved og ikke piken og lukke for svømmere hos lægen nu når han er så sikkert at han ikke vil ha flere

Anmeld

16. november 2010

LHB

Jeg ville, hvis jeg var dig og ønsker barnet, vælge barnet og så må han smutte, hvis ikke han vil blive.
Jeg kunne ikke sige nej tak til et barn jeg allerede har i maven fordi faren til det ikke ønsker flere.

Har I hele tiden været uenige om hvor mange børn i ønsker? Så burde han jo have jo have passet på, når han ikke ville have du skal være gravid!

Jeg håber du vælger barn fremfor mand Og at han når det kommer til stykket alligevel vil blive og være en god far for begge jeres børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.