Hvornår løbecykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2010

Mussen2

HVor gammel skal de små poder være før de har glæde af en løbecykel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka fik sin da han blev 2 år og brugte den også lidt. Han har fødselsdag i oktober, så det blev først rigtig brugt til feb/marts, da han var 2 år og 5 mdr.

Han har været rigtig glad for den

Anmeld

16. november 2010

Mussen2

MoarHvidovre skriver:

Luka fik sin da han blev 2 år og brugte den også lidt. Han har fødselsdag i oktober, så det blev først rigtig brugt til feb/marts, da han var 2 år og 5 mdr.

Han har været rigtig glad for den

Ok. Så er jeg nok lige tidligt nok på den. Selvom jeg kan google mig frem til at flere har haft glæde af dem fra 1½ år, så tror jeg jeg venter med at sætte det på ønskesedlen.

Måske en HP skubber er bedre?

Anmeld

16. november 2010

Mi

Mussen2 skriver:

Ok. Så er jeg nok lige tidligt nok på den. Selvom jeg kan google mig frem til at flere har haft glæde af dem fra 1½ år, så tror jeg jeg venter med at sætte det på ønskesedlen.

Jeg sælger løbecykler, og har en som er beregnet fra 1½ år og op, men vil nok sige, at selvom de kan passe den, så skal de jo også have balancen og kræfterne til at styre sådan en. Men jeg har også trehjulede cykler hvis det var noget

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. november 2010

Mussen2

MarianneSonne skriver:

Jeg sælger løbecykler, og har en som er beregnet fra 1½ år og op, men vil nok sige, at selvom de kan passe den, så skal de jo også have balancen og kræfterne til at styre sådan en. Men jeg har også trehjulede cykler hvis det var noget

Marianne

www.stjerneleg.dk

Trehjulet er de ikke ligeså svære at styre som en løbecykel?

Anmeld

16. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mussen2 skriver:

Luka har altid været meget langt fremme motorisk, men han havde ikke kunne "styre" en løbecykel da han var 1 1/2 år. Jeg vil anbefale en 3-hjulet cykel i stedet for. Jeg vil mene, at de skal være 2 - 2 1/2 år for

Vores datter er 1 år og 7 mdr. og hun ville ikke kunne bruge løbecyklen nu. Hun kan dårligt nå jorden, hvis hun kommer op og sidde på den

Vi købte en løbecykel fra Puket - deres lille model, så han kunne passe den med det samme

Anmeld

16. november 2010

twinboys

Jeg vil sige ca. 2 år

Anmeld

16. november 2010

Mussen2

twinboys skriver:

Jeg vil sige ca. 2 år

Ok - hvad så med en trehjuler ctr. en HP skubber?

Anmeld

16. november 2010

Mi

Mussen2 skriver:

Trehjulet er de ikke ligeså svære at styre som en løbecykel?

De kan jo ikke vælte med barnet, og så er der et håndtag på som forældrene kan skubbe cyklen med. Så kan styret fixes i centerposition, så barnet ikke kan dreje, mens forældrene skubber, hvis det er nødvendig. Stellet kan også justeres i længde, ligesom sædet kan indstilles i flere positioner. De er især gode til at fragte børnene på hvis man går ture, for så kan de cykle det de orker, og man kan skubbe dem resten af vejen. Løbecyklen må man tage under armen, når poden ikke vil cykle mere

Men det er jo to helt vidt forskellige cykler som dækker forskellige behov.

Du kan se cyklen her http://stjerneleg.dk/loebecykel

Drengecyklen er ikke på lager, men jeg kan få dem hjem til dig.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. november 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Ok - hvad så med en trehjuler ctr. en HP skubber?

Scooter ca. 1år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.