Dum idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Pige2009

Sabina92 skriver:

vil ikke kysses af den mund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Er temmelig forarget over hende, som absolut ville ud og ryge under hendes veer og afslog tyggegummi mm.

ærligt..... så har jeg lidt ondt af dem..... tænk at de ikke ved bedre, jeg tror ikke de alle har haft lige gode vilkår

Anmeld

16. november 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

ærligt..... så har jeg lidt ondt af dem..... tænk at de ikke ved bedre, jeg tror ikke de alle har haft lige gode vilkår

Det er rigtigt, men når de ligefrem står overfor et valg under rådgivning, så mister jeg ærligt talt en masse for dem...

Anmeld

16. november 2010

oerbaek

jeg kan slet ikke hende der amalie sisse eller hvad hun nu hedder puha hun er da for vidre kommende....

Anmeld

16. november 2010

*Sofie*

Herlig kombi af dum dummere dummest i dag

Anmeld

16. november 2010

natte

Baagøe skriver:

Er temmelig forarget over hende, som absolut ville ud og ryge under hendes veer og afslog tyggegummi mm.

undskylder meget at du ikke kan klare at jeg ville det men ved du hvad der skete enden filmholdet kom ??

Anmeld

16. november 2010

natte

~~M.Nielsen~~ skriver:

Altså nu ryger jeg også, men jeg var sgu ikke ude og ryge mens jeg lå på sygehuset.. Tænkte tanken én gang, men slog det sgu hurtigt hen igen...

Synes de alle tre er lige snotdumme.. Ja undskyld, men det synes jeg...

elsker at jeg er stot dum men du kender mig ikke hilsen nikita

Anmeld

16. november 2010

S.Maria

Omg....Nu er jeg godt nok anti ryger, men kan ikke forestille mig at man skulle have lyst til en smøg lige inden man skal sættes igang og sygeplejersken står klar med det hele...

Det SKAL bare være en dreng....jeg er så en af dem der synes at man skal være glad lige meget hvad køn det er bare barnet er sund og rask....Så ja hun opfører sig lidt som en på 16.

Det eneste fornuftige der blev sagt idag var, at Amanda sisse´s ven Joe synes hun skulle købe noget tøj hun selv kunne vokse i....

Anmeld

16. november 2010

natte

S.Maria skriver:

Omg....Nu er jeg godt nok anti ryger, men kan ikke forestille mig at man skulle have lyst til en smøg lige inden man skal sættes igang og sygeplejersken står klar med det hele...

Det SKAL bare være en dreng....jeg er så en af dem der synes at man skal være glad lige meget hvad køn det er bare barnet er sund og rask....Så ja hun opfører sig lidt som en på 16.

Det eneste fornuftige der blev sagt idag var, at Amanda sisse´s ven Joe synes hun skulle købe noget tøj hun selv kunne vokse i....

jeg kan godt fotælle dig hvorfor jeg ville ryge jeg var i chok over en masse der blev sagt til mig før jeg skulle sættes i gang havde siddet 10 timer i et rum uden noget og ventet på svar om hvad der var galt

Anmeld

16. november 2010

pussepige

Vil lige sige at da jeg var blevet sat igang med Elias og blev indlagt på sygehuset var jeg altså også ude og ryge... Tror måske lige man skal tænke på hvordan de klipper i de afsnit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.