Rose <3 skriver:
og en ny åbner. -For mit vedkommende skal jeg meget snart, åbne en ny dør i mit job-liv.
Den 28 okt. blev jeg og mine kollegare i bogholderiet fyret, af den simple grund, at virksomheden var blevet opkøbt, og administrationen flytter til KBH. (Så piffft der mangler folk i administrationen "overthere"
Lige nu køre alt som normalt, dog er jeg også begyndt at gå i skole, 1. mondul på en merkonom. Det er et intensiv "kursus" da jeg har 14 timer om ugen, hvor det normalt er 3 timer pr. uge. Men mit vare så også kun 6 uger. Normalt 6 mdr. Så lige nu er jeg presset en smule med arbejde, Malucca og skolearbejde.
Jeg er ret fortrøsningsfuld med, hvad der skal ske efter den 31.01.11, jeg har nogen ideer/drømme, som jeg nu kan (muligvis og Xéde fingere
føre ud i livet... Lykkes det ikke 1 første omgang, ja så må jeg jo bare tage 2. omgang... -Og skulle det gå helt galt, ja så har jeg jo A-kassen, så jeg er ret sikker på, at det ikke er så slemt det ikke er godt for noget 
Malucca er blevet testet for en kromosomfejl, hvilke hun (desværre) ikke har. Desværre for det var en lille "fejl", men ville gøre jeg kunne få TA, hvergang hun er syg. Hvilke stadig er konstant. De kloge mener det er pga. hendes ftf, og ikke mindst væksthæmning. Selvf. er jeg glad for hun ikke er syg, men fakta er, hun er sløj/skræntende 5 ud af 10 dage.
Hendes arm er tip top, selvom den stadig ser en andelse mærkelig ud, hvilke skulle være normalt.
Ellers stor trives hun, hun har et sprog som er langt foran sin alder. Hun taler i sætninger med 7-8 ord, og kan sige "svære" ord som gulerødder. -Hun bruger dem også rigtigt, altså hun svare korrekt, når jeg/vi spørger hende om ting. -Også negativladet ord, som muuuuur er dum. og et mindre flatterende ord hun bruger er fååårk. (Som hun hvis har hørt en del, når hun bliver kørt i dp. gennem bytrafikken 
Det var hvis alt herfra for denne gang... jeg læser ofte med, men har pt. ikke tid til at svare.....
Og her er min store pige.
jaaa nemlig se det som noget positivt 
Jeg skældte en del ud da jeg blev fyret fra DSB, og gik og surmulede i 14 dage, men kæft det er det bedste der nogensinde er sket for mig.. Der findes bedre - så GO FOR IT 
Men kæft lyder hårdt med det kursus, job oven i , plus prinsessen - good luck herfra 
Fedt hun ikke er syg, men da nederen hun stadig er sløj 5 ud af 10 dage, det må de da undersøge nærmere??!!
hehe ja man skal passe på hvad man siger af ord...
Latifa siger også mor på mange forskellige måder..
Moaarrr (tennage agtig - stop mor du gør mig flov)
MOAR! (sur og kalder bestemt på mig)
Moorrr (sød og kærlig)
De er sgu da dejlige de unger - glædes over Latifa´s nye ord hver dag selvom der også er et "ikke så pænt ord" hehe 
Ejj hvor er hun blevet stor, smukke pige! Tiden flyver jo ak ja!