ja hæst, fordi jeg er syg for anden uge i træk..... hovedpine, hoste, snot und alles! bvard! men jeg er ikke sygemeldt fra min afklaring.... den passer jeg...det der bliver forsømt er min træning

... det er benhård prioritering, ellers er jeg halvdød om aftenen, styrketræning med hovedpine og hoste er bare ikke godt....
og det går godt, jeg er oppe på 3½ time nu
hver dag. Vi skal holde møde med min jobkonsulent her på torsdag.... Og øger nok snart til 4 timer... jeg har øget summen i mit ben og jeg er naturligvis mere træt, men det var også forventeligt...
men jeg bliver mere glad, jeg kommer ud hver dag og laver noget... jeg ananlyserer nogle ukendte stoffer som eventuelt kan hæmme det enzym der kan sætte kræft igang... Så jeg føler sgu at det giver mening det jeg laver! Forskeren og mine kolleger er bare SÅ søde, og jeg er inviteret til julefrokost d. 3. dec.... dagen før Nikoline fylder 2 år!
Nikoline har være syg med nældefeber igen igen igen, og snot+feber..... øv... vi skal til børnelægen (samme som Carla og Michellas d. 7. dec) nu må vi have taget den blodprøve, de forsøgte at tage da Nikoline var bare 8 mdr... det nytter ikke at der er noget hun ikke tåler som vi ikke ved hvad er, æg og tomat er vi med på... men der må være mere.... eftersom hun flere gange får nældefeber og dårlig mavse....
Og så er det jo snart Nikolines fødselsdag... jeg har lavet invitationer+ønskeliste osv.... det bliver cupcake tema, der har jeg opskrifter uden æg..... af os+ bedsterne+ mormor og morfar får damen en juniorseng, med madras osv....
Jeg er pave stolt af Nikoline i øvrigt, hun laver mange sætninger, genkender farverne, siger "en to otte ni" når hun ser f.eks en lommeregner osv.... og hvis folk ikke kører ordentligt i trafikken og mor/far bliver lidt anstrengte siger hun omme fra bagsædet "køøøøøøør mand"
Vi har været i Allerød og se min Niece, Maya! hvor er hun dejlig!! og Nikoline aede hende på maven, og ville give hende en tår af sin drikkedunk... hihi....
jeg må ikke afsløre så meget ang det næste, men der vil ske ændringer i gemalens jobsituation grundet den nye finanslov..... mere om det i 2011....
fredag kommer mormor med toget og bliver til mandag.... Martin tager en tur til KBH... og vi skal til jule messe :0)
jeg lover jer nogle billeder meget snart...