Dating in the Dark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

FrkT

Jeg plejer at se dem online, da vi kun har gratis tv-kanaler herhjemme (vi henter alligevel alting online vi vil se), så vidste ikke der var ny sæson.... for det er det vel? Skal helt klart se det, synes det er et vældig sjovt program. Og jeg synes konceptet er meget interessant, og synes absolut ikke folk der melder sig til det er underlige. Det handler jo om indre værdier frem for ydre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Caroline86

FrkT skriver:

Jeg plejer at se dem online, da vi kun har gratis tv-kanaler herhjemme (vi henter alligevel alting online vi vil se), så vidste ikke der var ny sæson.... for det er det vel? Skal helt klart se det, synes det er et vældig sjovt program. Og jeg synes konceptet er meget interessant, og synes absolut ikke folk der melder sig til det er underlige. Det handler jo om indre værdier frem for ydre!

jeg synes også det er super at melde sig til sådan en program! Netop fordi de ydre er begyndt at betyde ALT for meget, og det bliver jo helt manet til jorden i det her program. at der så er nogen der må "krybe til korset" og tage hjem fordi udseendet alligevel betyder for meget, synes jeg kun er meget lærerigt, så at sige, for os andre. Man tager det lidt til eftertanke når et kæmpe rart menneske pludseli bliver valgt fra fordi han/hun ser "forkert" ud

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

Det er da et vildt gammelt afsnit. ALT det sne!

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

Genudsendelse!!! Næste uges afsnit har jeg set!

Anmeld

16. november 2010

Loa

Det er genudsendelser skidt..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.