hjælp jeg skal giftes!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2008

D.B.L

De damer,

sagen er at Jesper og jeg skal giftes her den 6 september. Eller rettere vi skal have den kirkelige velsignelse da vi blev gift på rådhuset da Ella var lille.

Jeg vil gerne fortælle ham hvor højt jeg elsker ham osv. Men har brug for lidt ideer til hvordan jeg kan gøre det på en anderledes måde. Jeg har det egentlig ok med taler, men ved at jeg nok vil have svært ved det på netop denne dag. Jeg er meget let til tårer og er jo gravid oveni så ja..........

Vi har fået min bror og en kammerat til at spille og synge "I wanna wake up with you" i kirken når min far og jeg går op af kirkegulvet, så den ide med en personlig sang er ligesom taget.

Ideer modtages med kyshånd!

På forhånd tak.
(H)Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2008

Pia.

iii altså hvor dejligt tillykke med det forstående bryllup hvor er det bare spændende...

Er vild med idéen om en sang i kirken det er bare så personligt og romantisk.. (L)

Tror desværre ikke jeg sidder med nogle gode idéer til hvad du kunne finde på at gøre for at vise din mand du ekstra elsker ham...

Hmmm, tænker lige lidt mere... Ville bare ikke læse uden at ønske tillykke med den snart store dag... (L)

Knus Pia

Anmeld

18. august 2008

fam.4xc

Synes selv at det med sangen siger alt :P

Jeg får stadig kulde gysninger når jeg hører "vores" sang som blev sunget i kirken :)

Kram og tillykke (H)

Anmeld

18. august 2008

miver

IIIIh stort tillykke til jer ;)

Har lige selv været til brullyp i weekenden (det var så smukt )
Gomen sang for sin brud kvinde min jeg elsker dig (kim larsen) Det var så godt

Ved godt som gravid man har lettere til tåre med det gør det mere stærkt (håber du forstår hvad jeg mener).

Håber i får en vidunderlig dag
(H) mie

Anmeld

18. august 2008

tasha33

vil også bare lige sige et stort tillykke herfra, puha mit hoved er gået i tænkepause, skal hvis der dukker noget op:) men en sang fortælle jo alt. i må have en rigtig god dag:)
knuz tasha33(H)

Anmeld

19. august 2008

D.B.L

Hmm ja, måske jeg bare skal sige det med ord! Der kommer jo den personlige sang i kirken. Det er heldigvis nogle uger endnu :)

Tænke tænke!

Knus Ditte

Anmeld

19. august 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Først på forhånd tillykke :)

Jeg sang en sang for min mand under festen.

Anmeld

19. august 2008

D.B.L

hvilke sang sang du? Og havde du guitar eller lign til?

Jeg har ikke den største sangstemme, men ideen er go :)

Anmeld

19. august 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min svoger spillede guitar til. Tror det var Only you, minus Elvis-stemning ;).

Tror det er lige meget, om man synger som en engel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.