Oh shit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

så er det dælen dytmer godt nok dyrt!

er det både gulve og vægge rengøring og alt?

Ja alt... Vi brugte i Lørdags hele dagen på at gøre rent osv... Vi har virkelig været grundige... Men de synes åbenbart ikke at det var godt nok... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

mariamiss6

Hvis i kender nogen der kan reparere den slags, kan i jo vælge at gøre det selv, i skal bare kunne nå det inden endelig overleveringsdato....

Anmeld

17. november 2010

Noneother

MoarJ skriver:

Kæresten var idag til fraflytningssyn i den gamle lejlighed... 

De går det hele igennem og får snakket lidt hist og her om tingene... 

Det sindssyge af det hele er at vi har fået papir på hvad vi skal betale for renovering osv... FUCK 

25290,- kasse 1.... Dog er de 5000,- noget vi skal betale og resten er indskudet vi betalte... 

Og der skal trækkes 29% af hele beløbet, som blev trukket fra det beløb inspektøren havde regnet og efter de 29% er trukket fra blev beløbet 25290,- Puha siger jeg bare... 

Aner slet ikke hvordan vi skal få dem betalt - Plus vi betaler dobbelt husleje indtil 1. December... 

Hmm... Ja lige et lille opstød herfra... Finder nok en løsning på det hele... 

De K****** en i r**** med de "udflytningsregninger" der. (Pardon my french) Jeg taler af erfaring. -Hvis i tager den videre i retten kan i som oftest få det stærkt nedsat, grundet de fuldstændig urealistiske beløb de smider om sig.

Anmeld

17. november 2010

Kløver

Det sindssyge af det hele er at vi har fået papir på hvad vi skal betale for renovering osv... FUCK 

25290,- kasse 1.... Dog er de 5000,- noget vi skal betale og resten er indskudet vi betalte... 

Og der skal trækkes 29% af hele beløbet, som blev trukket fra det beløb inspektøren havde regnet og efter de 29% er trukket fra blev beløbet 25290,- Puha siger jeg bare... 

Aner slet ikke hvordan vi skal få dem betalt - Plus vi betaler dobbelt husleje indtil 1. December... 

Hold da op, hvad er dog alt det for... Jeg fik også kæmpe regning fra en tidligere lejlighed, + de åd hele mit indskud, som var pænt stort, de havde ellers sagt alt var fint, og at der var en skabslåge der skulle males, en enkelt væg, og de havde fået resten af vores maling, så de kunne gøre det, og gulvene skulle opskummes, og pludselig fik vi regning, for ommaling af hele lejligheden + lofter, alle skabsdøre, og paneler, og afhøvling + lakering af gulvene, på trods af vores gulve ikke var lakeret  Og vi kunne desværre intet stille op  

Så håber da ikke i bliver snydt som min eks og jeg blev dengang, for lyder da rigtig vildt

Anmeld

17. november 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Jep vi rendte på væggene og hang i lysekronerne... 

Hunden har ødelagt en dørkarm, en skydedør - Som vi faktisk ikke har set at han har... Næsten alle døre har krads mærker efter hunden... Gulvet er ret slidt... 

Flækket fliser i køkkenet og på badeværelset... Synes det er sygt... 

Det var da også helt vildt. Hvor længe har i boet der? 

Anmeld

17. november 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Det var da også helt vildt. Hvor længe har i boet der? 

Vi har boet der i 2½ år... 

Anmeld

17. november 2010

Mira0911

Maja84 skriver:

Hold da op, hvad er dog alt det for... Jeg fik også kæmpe regning fra en tidligere lejlighed, + de åd hele mit indskud, som var pænt stort, de havde ellers sagt alt var fint, og at der var en skabslåge der skulle males, en enkelt væg, og de havde fået resten af vores maling, så de kunne gøre det, og gulvene skulle opskummes, og pludselig fik vi regning, for ommaling af hele lejligheden + lofter, alle skabsdøre, og paneler, og afhøvling + lakering af gulvene, på trods af vores gulve ikke var lakeret  Og vi kunne desværre intet stille op  

Så håber da ikke i bliver snydt som min eks og jeg blev dengang, for lyder da rigtig vildt

Det lyder også vildt sygt med så høj en pris... 

Anmeld

17. november 2010

Mira0911

Noneother skriver:

De K****** en i r**** med de "udflytningsregninger" der. (Pardon my french) Jeg taler af erfaring. -Hvis i tager den videre i retten kan i som oftest få det stærkt nedsat, grundet de fuldstændig urealistiske beløb de smider om sig.

Ja - Men man skal også være ret sikker på at vinde sagen jo... Og boligforeningen er generelt strid... 

Anmeld

17. november 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Hvis i kender nogen der kan reparere den slags, kan i jo vælge at gøre det selv, i skal bare kunne nå det inden endelig overleveringsdato....

Puha det er for sent... Den skulle afleveres igår... 

Anmeld

17. november 2010

Moar2011

MoarJ skriver:

er det en privat i havde ejet den af ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.