Kæresten var idag til fraflytningssyn i den gamle lejlighed... 
De går det hele igennem og får snakket lidt hist og her om tingene...
Det sindssyge af det hele er at vi har fået papir på hvad vi skal betale for renovering osv... FUCK 
25290,- kasse 1.... Dog er de 5000,- noget vi skal betale og resten er indskudet vi betalte...
Og der skal trækkes 29% af hele beløbet, som blev trukket fra det beløb inspektøren havde regnet og efter de 29% er trukket fra blev beløbet 25290,- Puha siger jeg bare...
Aner slet ikke hvordan vi skal få dem betalt - Plus vi betaler dobbelt husleje indtil 1. December...
Hmm... Ja lige et lille opstød herfra... Finder nok en løsning på det hele... 
Hold da op, hvad er dog alt det for... Jeg fik også kæmpe regning fra en tidligere lejlighed, + de åd hele mit indskud, som var pænt stort, de havde ellers sagt alt var fint, og at der var en skabslåge der skulle males, en enkelt væg, og de havde fået resten af vores maling, så de kunne gøre det, og gulvene skulle opskummes, og pludselig fik vi regning, for ommaling af hele lejligheden + lofter, alle skabsdøre, og paneler, og afhøvling + lakering af gulvene, på trods af vores gulve ikke var lakeret
Og vi kunne desværre intet stille op
Så håber da ikke i bliver snydt som min eks og jeg blev dengang, for lyder da rigtig vildt
Anmeld