Hej MiaMaja!
Ihh jamen altså vi havde kun 3 mdr. til at forsøge os i da det skulle passe med semester start/slutning osv. på studiet! Hvis jeg ikke blev gravid i den periode ville/skulle vi vente indtil jeg var færdig med udd. og havde arbejdet i et par år. Jeg havde nemlig ikke lyst til at færdiggøre min uddannelse og så gå direkte på barsel da jeg ikke mener det vil være det mest optimale for min karriere.
Vi startede ud romantiske, men da der ikke var bid de to første mdr. blev vi lidt mere "desperate" og derfor købte jeg ÆL teste. Da jeg gik igang med dem gik ALT romantik/spontanitet af fløjten og jeg må indrømme at der ikke er mange muligheder for hvornår Bimmeren kan være lavet
. Men jeg ÆL-testede og fik en positiv ÆL-test og BUM så var jeg gravid! Heldigvis! Jeg tror at fordi vi nu havde knaldet hver anden dag de to sidste mdr. så ORKEDE vi det bare ikke når nu ÆL-testen ikke var positiv. Altså vi var begge så tilfredse med bare at få en PAUSE! Jeg har så ondt af dem der prøver i laaangt tid. Det må være skrækkeligt for sexlivet!
Vi har tilgengæld så haft LANGT mere og enormt romantiske aftener i soveværelset bagefter jeg blev gravid (altså indtil kæmpe mave med sparke-baby og bækkenløsning satte en stopper for det igen
) Efter at vores "trængsler" havde båret frugt, så var det som om vi "elskede" istedet for "sexede". Det var sååååå dejligt og intimt at vide at VI havde lavet et babyfrø og at vi elskede hinanden og glædede os til det sammen. Altså sex på den måde jeg egentlig regnede med at vi skulle have IMENS vi lavede babyen. Men det er ikke noget jeg er ked af at vi ikke havde imens vi lavede Bimmeren, men jeg er da ENORMT glad for at det kom helt automatisk bagefter. Altså, da jeg var blevet gravid var det bare som om at vi havde noget helt særligt sammen, og at kys, holden i hånd og det hele blev meget mere "ægte", vi blev vist lidt nyforelskede igen
. Jeg ved det lyder som en kliche, men sådan var det nu! Det var ikke fordi der overhovedet manglede noget før af den slags, men det hele fik bare et lyserødt skær efter de to streger havde vist sig.
Knus
Anmeld